کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

به مسئول لوکیشن

خانم فلاح قبل از شروع همه جانبه ی سمت جدیدتون در کانون نیاز به یک جلسه باهاتون دارم. زمان هاتون رو لطفا بگید. حضور مسئول اساسنامه هم میتونه مفید باشه.

نظرات 4 + ارسال نظر
پرنیان فلاح یکشنبه 29 دی 1392 ساعت 10:17

من هفته بعد شنبه ساعت 1 تا 4 کلاس ندارم،میام کانون.

جهان یکشنبه 29 دی 1392 ساعت 10:30


برچسب آخر فوق العاده ست!!
آفرین آفرین

سعید ایزدی یکشنبه 29 دی 1392 ساعت 19:53 http://kafankhafan.blogfa.com

خیلی خوشحال شدم همچین پستی رو دیدم.

اتفاقا من در نظر داشتم که با تمام مسئولین یک صحبتی داشته باشم تا کارهایی که باید انجام بدند رو بهشون گوش زد کنم. منتظر بودم ترم شروع شه که همه باشند.

حالا که تو هم می خوای زمانش رو بگید منم حتما حتما میام.

امیر حیدری دوشنبه 30 دی 1392 ساعت 06:29

احسنت به تو که حتما حتما میای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد