کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

گزارش فعالیت پروژه تهیه بلیط جشنواره فجر2

سلام به همه

امروز رفتم پیش خانم برزگری وگفتم چی شد طرح

گفت برو پیش اقای نبی زاده. رفتم و طرح رو دکتر

500 هزار تومانشو قبول کرده بود رفتم پیش برزگری

گفتم.....  چه وضعشه .اونم رفت به دکتر گفت .دکتر هم 700 صدش کرد

به نبی زاده گفتم پولو بیا بالا گفت اول فاکتورو بیا بالا

گفتم پول نداریم که بخریم گفت من نمیدونم گفتم دوشنبه بیارم

پول میدی گفت بگو گندهتون(دبیر) بیاد

خلاصه باید 700 تومان جور میکردیم که دوشنبه بلیطا رو بخریم و فاکتورشو بیاریم

من دیدم مدیر مالی جدید (زرگر) خیلی قدره گفتم بهش 700 یه جوری جور کن

زرگرم زنگ زد خانم ترابی 300 تومنشو جور کرد معاون مالی(نجاتی) دید داره از قافله

عقب می مونه گفت 200 تومنش رو من میدم ( اخر معرفت)شد 500 تومن 200 تومن

کم داشتیم که معاون و رئیس مشغول پیدا کردن یه با معرفت دیگه بودند پرهیزگار پیدا شد گفت

می خوام خسته نباشید رو اکران کنم گفتیم اوکی 200 تومن داری دستی.گفت دارم

که یهو نپریده هوا گفت کارتمو جا گذاشتم ولی این گروه خفن(رئیس و معاون مالی)

نا امید نشدن وگفتن زنگ بزنیم اشکان توپ شکن که من زنگ زدم عباس که زنگ بزنه

به اشکان واشکانم شماره حساب خواست و.................................


فعالین:مسعود زرگر ، خانم نجاتی،خانم جهانی پور،عباس شکوری ، امیر حیدری، خودم

نظرات 7 + ارسال نظر
شکور شنبه 28 دی 1392 ساعت 21:23

به صرف تماس با اشکان خود را فعال نمیدانم
ولی اگه کلیت حضورم تو این کارهارو دید زدی، فعال بوده ام
(من دیگه رفتم که تو افق گم و گور شم... خدافظ)

شکور

محسن قدکساز یکشنبه 29 دی 1392 ساعت 02:44

خیلی هم عالی! دم همه گرم.

امیر حیدری یکشنبه 29 دی 1392 ساعت 03:58

حاجی دوشنبه قبل از تهیه ی بلیط ها بیا بریم پیش آقای نبی زاده که بعدا یه وختی مشکلی پیش نیاد. دوشنبه 8:30 بیا بریم پیشش.

شکور یکشنبه 29 دی 1392 ساعت 12:26

دمت گرمه
شکور

محمد مهدی اهل خیر (قربانی) یکشنبه 29 دی 1392 ساعت 13:53

امیر جون من دوشنبه ساعت 8 کانونم منتظرم

faranak nejati یکشنبه 29 دی 1392 ساعت 16:22

به آقای قربانی : این "دید داره از قافله
عقب می مونه" یعنی چی دقیقاً ؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

مثلا داشتم تعریف می کردم ازتون دیگه
قربانی

خاقانی سه‌شنبه 1 بهمن 1392 ساعت 01:07

دست همه تون درد نکنه که واقعا برای کانون مایه میذارید.
«بگو گنده تون (دبیر) بیاد»

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد