کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

رای گیری و پیشنهاد: اولین جلسه ی رسمی کانون / با حضور پشت مشهدی

تا سه روز آینده سنجاق است

عرض شود که سلام

اگه نظرات بلند این پست رو خونده باشید میدونید که پشت مشهدی خیلی با وبلاگ مشکل داره و میگه که بهتره که تصمیم گیری ها در جلسه انجام بشه. از طرفی بحث ها در مورد صحبت ابتدایی مشهدی خیلی داره بالا می گیره. ازین رو من به مسئولین اساسنامه پیشنهاد دادم که اگه مشکلی نمی بینن من شنبه ساعت 2 رو برای رای گیری بذارم تا ملت بیان هم در مورد دکترین ایزدی و تغییراتی که بهتره توش ایجاد بشه و هم رای گیری برای قانون شدنش در فضای جلسه به شکلی که مشهدی دوست داره صحبت کنیم و هم من با محوریت صحبت های مشهدی در مورد اینکه اصلا وبلاگ چیه، کانون چیه، چی به چیه، کی به کیه، تاریکیه صحبت کنم... و مشهدی هم حرفاش رو بزنه و در انتها من و مشهدی به تیپ و تار هم بزنیم و خون بالا بیاریم و تا دمیدن آفتابی دگر، گریبان بدریم و قهقه سر دهیم و ازین مسالک عرفانی ناب تا توانیم دلی به دست آریم دل شکستن هنر نمی باشد.

دقت کنید که رای گیری جلسات رسمی هفتگانه با پایان حذف و اضافه انجام میشه و این مورد به صورت موردی و قبل از حذف و اضافه برگزار میشه.

پیشنهاد میکنم اگه نمی تونید بیاید نظر منفی بدید و اگه می تونید بیاید نظر مثبت. خیلی خوب میشه که این جلسه با جمعیت برگزار بشه.

من خودم دوست داشتم 12 باشه جلسه که همه بتونن بیان ولی مشهدی گفت که زودتر از 2 نمیتونه برسه.

شکور

نظرات 25 + ارسال نظر
جهان شنبه 28 دی 1392 ساعت 19:49

موافق!!
قطعا میام.قطعا

محمد مهدی اهل خیر (قربانی) شنبه 28 دی 1392 ساعت 20:16

فکر کنم بتونم بیام

سعید ایزدی شنبه 28 دی 1392 ساعت 21:03 http://kafankhafan.blogfa.com

کاملا موافق. و به نظرم با اساس نامه مشکلی نداره.

لطفا اگه میشه این رو سنجاق کنید.

باشد
جهان

توفیقی شنبه 28 دی 1392 ساعت 23:55

حق رای داران:

نجاتی
ترابی
جهان
زرگر
فلاح
حیدری
قدکساز
برخورداری
شکوری
محیط
مردیها
توفیقی
ایزدی
عطار
مثبت
توکلی
چراغعلی
عبداللهی
قربانی
بشیری
رسولی
طاطایی
یوسف دوست
عسگری
باقری
پشت مشهدی
رضایی
مینایی
مرادپور
توپشکن
قاسمی
فرامرزی
علیپور
محمدنیا
حیدری
خداقلی
اسدی
شهسواریان
بذرپاچ
تدریس
طلاکوب
جعفری زاده
.....................
سر جمع 42 نفر
با حد نصاب 11 نفر

محسن قدکساز یکشنبه 29 دی 1392 ساعت 02:40

موافق

رضا ی.د یکشنبه 29 دی 1392 ساعت 05:29

من نظر گذاشته بودم چرا تایید نشده ؟ ولب بازم موافق

کامنتی از شما موجود نیست.
جهان

اقای مثبت یکشنبه 29 دی 1392 ساعت 09:07

من با هرگونه خشونت مخالفم

ترابی یکشنبه 29 دی 1392 ساعت 09:21

موافق
حتما هستم

سعید چ.ع یکشنبه 29 دی 1392 ساعت 11:05

من یک کلمه هم ازین پست نفهمیدم.
یکی میتونه در یک جمله بگه جریان چیه؟

بابا در نظری که مشهدی به دکترین ایزدی داده بود، سبک بیانی استفاده کرده بود که با اعتراض من مواجه شد. مشهدی از بیخ و بن وبلاگ رو له کرد. از طرفی قرار بود اولین جلسه ی کانون هم کم کم راه بیفته. گفتم یکیش کنم. یعنی اولین جلسه ی کانون+صحبت انتهایی در مورد دکترین ایزدی+صحبت در مورد حرفای مشهدی. البت در حال حاضر مشهدی نسبت به آمادگی ابتدایی ای که اعلام کرده بود مردد شده و من نمیدونم باز تمایل داره که تو جلسه در مورد صحبت هاش حرف بزنیم یا نه
شکور

شکور یکشنبه 29 دی 1392 ساعت 16:54

رای گیری تا چهارشنبه ساعت 11
هیچ اصراری هم به تصویب جلسه ندارم
اگه رای دهنده ها به حد نصاب نرسیدن یا اینکه رسیدن ولی مخالفا بیشتر بودن، یا جلسه ای در کار نیست یا جلسه رسمیت نداره. بنابراین به مسئول اساسنامه پیشنهاد میکنم اگه جلسه ای تشکیل نشد خودش به فکر گذاشتن یه جلسه ی اساسنامه ای برای صحبت در مورد دکترینش باشه
شکور

توفیقی یکشنبه 29 دی 1392 ساعت 17:59

ممتنع

جهان یکشنبه 29 دی 1392 ساعت 18:07

این جلسه تشکیل میشه ایشالا

زرگر یکشنبه 29 دی 1392 ساعت 18:28

موافق

محمدنیا یکشنبه 29 دی 1392 ساعت 18:29

ممتنع

مریم حیدری یکشنبه 29 دی 1392 ساعت 18:53

ممتنع

مرضیه لقمانی یکشنبه 29 دی 1392 ساعت 19:06

من که نفهمیدم چی به چیه

شهسواریان یکشنبه 29 دی 1392 ساعت 19:25

ممتنع

سعید ایزدی یکشنبه 29 دی 1392 ساعت 20:02 http://kafankhafan.blogfa.com

قابل توجه تمام دوستان و خانم توفیقی:

مصوبه ی اساسنامه:
-ازین پس برای رای گیری روز جلسات در وبلاگ معیار حق رای اعمال نمی شود. یعنی هر کس که ادعا کنه میخواد به جلسه بیاد و رای بده، رایش محسوب میشه.

فقط حد نصاب مهمه. و تمام افراد می تونند توی رای گیری شرکت کنند.

نداعلیپور یکشنبه 29 دی 1392 ساعت 20:28

ممتنع

khaghani یکشنبه 29 دی 1392 ساعت 23:30

Movafegh

سعید پشت مشهدی دوشنبه 30 دی 1392 ساعت 00:13

سلام بنده هم هستم و به جلسه هم میام گذاشتن این جور جلسات حل اختلاف باعث میشه حرف و حدیث ها و ناراحتی ها زودتر تموم شه که بسیار خوبه به بقیه هم توصیه میکنم بیان اگه تونستن.

اسدی دوشنبه 30 دی 1392 ساعت 11:16

مخالف

ب.رضائی دوشنبه 30 دی 1392 ساعت 12:30

موافق.شاید به امید خدا ما هم بتونیم از این به بعد بیایم

توفیقی چهارشنبه 2 بهمن 1392 ساعت 00:49

به آقای ایزدی:

"دقت کنید که رای گیری جلسات رسمی هفتگانه با پایان حذف و اضافه انجام میشه و این مورد به صورت موردی و قبل از حذف و اضافه برگزار میشه."

این معنیش این نیست که این یه جلسه قبل از جلسات هفته گانه عادیه؟
و برای برگزار شدنش ب رای گیری احتیاجه؟

سعیذ ایزدی پنج‌شنبه 3 بهمن 1392 ساعت 00:55 http://kafankhafan.blogfa.com

به خانم توفیقی:
هر جلسه ای که در کانون برگزار میشه. اگر بخواد رسمی بشه حتما باید در موردش رای گیری انجام بشه و به جد نصاب برسه. وگرنه جلسه رسمت نداره و تصمیماتی که توش گرفته میشه قانونی نیست.

اعلام نتیجه لطفا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد