کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

به مسئول کامپیوتر سابق و حال

قدک پیگیری کن ببین چرا اینترنت کانون کار نمیکنه.
یوسف در زمان مدیریت تو این اینترنت خراب بود و تا آخر مدیریتت درس نشد. این یه نقطه منفی بزرگ در مورد مدیریت تو هس.

نظرات 3 + ارسال نظر
محسن قدکساز پنج‌شنبه 26 دی 1392 ساعت 13:38

من پیگیری میکنم.

رضا ی.د پنج‌شنبه 26 دی 1392 ساعت 21:04

من پیگیری کردم روز دوشنبه هم پیگیری کردم از طرف آقای جعفری بود اسمشون هم پیگیری کردم وامروز چک کردم درست شده بود چند ساعت هم تو تینترنت بودم بدون هیچ مشکل...قطعی از ما نبوده از بالا بوده

امیر حیدری جمعه 27 دی 1392 ساعت 06:54

نه بابا، کابل رو میزدیم به لب تاب کار میکرد. مشکل از کامپیوتر خودمونه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد