کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

مثبت را برای لوکیشن شیر کنید

با سلام... با عرض تشکر از خانم فلاح برای گزینه هاشون، و با تشکر از گزینه هاشون که قبول زحمت کردن و کاندیدا شدن ولی با توجه به امکان اساسنامه ای، به نهاد تصمیم گیری پیشنهاد میکنم که جناب «مثبت» رو برای معاونت لوکیشن تقویت و انتخاب کنن. به خانم فلاح هم پیشنهاد میدم با مثبت صحبت کنن و اگه صلاح می بینن تو لیستشون وارد کنن.

من اول خواستم با مثبت صحبت کنم ولی هنوز در دسترس نیست. ازونجایی که رای گیری معاونت لوکیشن در حال اجراست خواستم سریع اقدام بکنم.

گزینه های خانم فلاح هم گزینه های خوبی هستن ولی من مثبت رو نسبت به دوستان ترجیح میدم.

مثبت نسبت به خانم پیروزبخت و خاقانی بیشتر تو کانون هستن و یه طورایی میشه گفت تو کانون پلاسه و نسبت به یوسف دوست به نظرم کم اشتباه تر و مدیر تره...

الان هم که تو لیست کاندیداهای مدیریت مالی هست و احتمال نمیدم برای اون سمت رای بیاره. پیشنهاد میکنم مثبت سمت معاونت مسئولیت لوکیشن رو برعهده بگیره.

شکور

نظرات 3 + ارسال نظر
زرگر چهارشنبه 25 دی 1392 ساعت 23:54

مثبت شیرشو،شیرشو دیگه!
افرین عباس شکوری

جهان پنج‌شنبه 26 دی 1392 ساعت 09:47

چه گزینه خوبی

فواد شنبه 28 دی 1392 ساعت 11:17

کاش اواتار *شیر شدن* هم در هنگام نظر دهی وجود داشت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد