کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

از طرف خانم برزگری / دهه فجر

کانونی های عزیز لطفا برنامه پیشنهادی خود برای دهه فجر را تا تاریخ 28/10/92 به من ارایه دهید.

نظرات 6 + ارسال نظر
مریم حیدری چهارشنبه 25 دی 1392 ساعت 14:12

این صرفا یه پیشنهاده و میدونم که کارهای بهتری هم میشه کرد ومنم نمیدونم که قبلا کانون این کارو انجام داده یا نه ..میشه فیلم هایی که مخصوص این دوره از سینما و تلوزیون اکران شدن رو مورد بررسی قرار داد ...یعنی به نظرم نقد های خوبی میشه رو این فیلم ها داشت .چون هر چند که پیشرفت زیادی کردن فیلم ها تو این سال ها ولی باز هم فیلم هایی که این دوره پخش میشن آن چنان که باید مخاطب رو جذب نمیکنن ..میشه چون و چراهاش رو بررسی کرد ...
البته این فقط یه پیشنهاده .

محمد مهدی اهل خیر ( قربانی) چهارشنبه 25 دی 1392 ساعت 16:53

سلام
من با حرکتی که کانون فیلم می تونه توی ده فجر داشته باشه یه جورایی مخالفم
همین طور که معلومه کانون فیلم می تونه در رابطه با فیلم وچیز هایی که به فیلم مربوط باشه برنامه بزاره ولی به چند دلیل به اون چیزی که می خواد نمیرسه

1- تو دهه فجر جشنواره فیلم فجر برگذار میشه که با کار ما در تداخل هست(اکران و...
2- اگر هم برنامه نقدی گذاشته بشه نه اکران ،هم نصفه مخاطبشو از دست میده و هم اون نصفه دیگه مشغول جشنواره است پس میشه مثل اکران عاشورایی ترم پیش که در جریانید
3- نباید حتما این موضوع برنامه ها توی زمان خاصی برگزار بشه می تونه تو هر زمان دیگه هم برگزار بشه
4- اگر استقبال از این برنامه کم باشه که با دلایل بالا محتمل هست ما هم پول بیت المال رو به فنا دادیم وهم انرژی کانون رو
5-مهم تر از همه که من توی اکران عاشورایی بهش رسیدم اینکه این جور برنامه ها به برنامه ریزی پیش تولید خیلی خفن نیاز داره که یه چیزی از توش درآد نه یه هفته مونده بگیم حالا چه کار کنیم
در هر صورت من مخالفم البته اگر قابل باشم

شکور چهارشنبه 25 دی 1392 ساعت 17:47

به نظرم حرفای قربانی درسته
ولی پیشنهاد نمایش فیلم «فرار» با بازی پرستویی و شکیبایی و موسیقی فوق العاده بابک بیات رو دارم
اکران های مناسبتی می تونن هنری باشن
هرچند اگه بتونیم برنامه ی «سینمای انقلاب» رو هم ترتیب بدیم به شکلی که مخاطب داشته باشه هم خوبه.
به نظر من متاسفانه کشور در مورد انقلاب فیلم های خوب نساخته بنابراین در آخر اگه بتونیم «فرار» رو پیدا کنیم می تونیم به اکران اون بسنده کنیم
شکور

مریم حیدری پنج‌شنبه 26 دی 1392 ساعت 12:01

فرمایش شما متین جناب قربانی .ولی اینم دلیل نمیشه که هیچ کاری نکنیم !
پیشنهاد آقای شکوری هم خیلی خوبه ...

محمد مهدی اهل خیر (قربانی) پنج‌شنبه 26 دی 1392 ساعت 16:36

به خانم حیدری
من تو این موقعه ها صفر یا صدی هستم
بسم الله مدیر اجرایش بشید منم اگه خواستید کمکتون می کنم

مریم حیدری شنبه 28 دی 1392 ساعت 12:44

اقای قربانی اخه من تا حالا مدیر اجرایی نبودم به عنوان اولین کار این خیلی سنگینه منم روال رو بلد نیستم ..کس دیگه مدیر باشه من با جون و دل کمک میکنم ولی فکر نکنم مدیر اجرایی این پروژه شدن برای من کار درستی باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد