کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

دربازکن ها...!

سلام.ترم پیش درباز کن ها آقایان قربانی،عطارپور،قاسمی،یوسف دوست،شکوری و خود خانم مرادپور بودن.

من با دربازکن های قبلی صحبت کردم،خانم مرادپور و آقایان شکوری و یوسف دوست هنوز هستن.به جای آقای قربانی که گفتن ترمشون سنگینه خودم هستم و آقای قاسمی گفتن به احتمال زیاد روزهای دوشنبه باشن.آقای عطارپور هم هنوز جواب ندادن.

با شروع ترم و مشخص شدن برنامه دقیق در بازکن ها (منظورم بعد حذف و اضافه و اینجور چیزاست چون مثلا خودم هنوز برنامه ام کامل مشخص نیست)به طور دقیق این که چه کسایی چه روزایی تو کانون باشن و چه ساعتایی رو مشخص میکنم.

ممنون

(اصلاح شده در تاریخ 23 دی ساعت  12:26 بعدازظهر )

نظرات 1 + ارسال نظر
سعید ایزدی دوشنبه 23 دی 1392 ساعت 23:24 http://kafankhafan.blogfa.com

توجه داشته باشید که برای این بازه بین دو ترم هم دربازکن ها را مشخص کنید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد