کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

من معاون میخوام

به نام خدا


علاقه مندان به سمت مسئول ارتباطات اینترنتی برای معاونت در ترم جاری اعلام علاقه مندی کنند.


جهان

نظرات 5 + ارسال نظر
اسدی دوشنبه 23 دی 1392 ساعت 13:25

به نام خدا.
اینجانب فاطمه اسدی معروف به مهسا از همین جا آمادگی خود را جهت معاونت ارتباط اینترنتی اعلام مینمایم.

خاقانی دوشنبه 23 دی 1392 ساعت 13:34

علاقه مندم

بسیار عالی
جهان

فرج زاده دوشنبه 23 دی 1392 ساعت 22:57

من هم میتونم کمک کنم تو این پست

به به سلام آقای فرج زاده.
احوالتون چطوره؟
خیلی خوشحالم کردید.حیای خیلی زیااد :-D
دوستان آقای فرج زاده از بچه های مهندسی کامپیوترن چند باری کانون اومدن قراره این ترم فعالیت کنن و به جمع عکاسای کانون اضافه بشن و ایشالا تو امور اینترنتی کانون هم به ما کمک کنن.
البته باید مراقب باشیم دکمه ریکورد رو بزنن :-D
جهان

مریم حیدری سه‌شنبه 24 دی 1392 ساعت 00:06

منم با توجه به صحبت هایی که با خانم جهانی داشتم بدین وسیه اعلام آمادگی میکنم برای این سمت .

درووود بر تو :-D
جهان

سعید ایزدی سه‌شنبه 24 دی 1392 ساعت 00:15 http://kafankhafan.blogfa.com

لطفا اگه وقت دارید قبل از اعلام کاندیداهاتون یه صحبتی با من داشته باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد