کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

من بودم و والتر وایت و امتحانا...!

می دونید که کلا ایام امتحانا خوش نمی گذزه،با فرجه قبلش با هم میگم.

ام این دفعه این ایام برام یه کم فرق داشت  شنبه ،اولین روز هفته منسوب به فرجه! داشتم همین طوری تو کامپیوتر چرخ میزدم

که به یه اسم برخوردم.Breaking Bad. از خیلی وقت پیش تو هاردم بود و هیچ

وقت سراغش نرفته بودم،با خودم گفتم حالا بشینم یه قسمت ببینم.

یه قسمت دیدن همانا و معتاد شدن ما همانا...!


فصل اول ،یعنی هفت قسمت رو همون روز دیدم.کلا درس رو اون روز گذاشتم کنار!

از فرداش مصیبت داشتم،نه می تونستم از خیر درس بگذرم نه از خیر سریال.

خلاصه همین طوری روزا 4،5 قسمت می دیدم و درس هم می خوندم.


بله، این اندر مضرات it  نرفتن هم هست! امتحانا هم که شروع شد به دیدن این سریال

ادامه دادم.کلا هیچ هیچ روزی رو بدون والتر وایت سر نکردم.به قدری جذب سریال شدم که

سر جلسه امتحان هم والتر وایت جلوم مجسم می شد.!!!


دیروز قسمت اخرش رو دیدم که فوق العاده بود.این پست رو گذاشتم که بگم

اصن کلاه از سر بردارید برای این سریال...!


 این سریال ایام مزخرف امتحانا رو تبدیل به ایام قشنگ تری کرد.

سه هفته ای که من بودم و والتر وایت و امتحانا...!

نظرات 7 + ارسال نظر
شکور پنج‌شنبه 19 دی 1392 ساعت 23:41

آفزین

سعید ایزدی پنج‌شنبه 19 دی 1392 ساعت 23:49 http://kafankhafan.blogfa.com

این سریال عالیه عالیه عالیه

محمد مهدی اهل خیر (قربانی) جمعه 20 دی 1392 ساعت 00:01

اول بگم بابا ترکوندیا
دوم واقعا در کت می کنم این سریال انقدر فووووووووووووووووووق العاده هست
که بعضی ها رو که سر براه( بچه درس خون) بودن رو از راه به در کنه
سوم هر کی این سریال رو ندیده 99.8عمرش بر فناست

Faranak Nejati جمعه 20 دی 1392 ساعت 11:27

نگران شدم براتون ، یعنى این ترم کمتر رفتین IT ؟!!! :( :(
:)))))

محسن قدکساز جمعه 20 دی 1392 ساعت 12:23

This is HEISENBEG

توفیقی جمعه 20 دی 1392 ساعت 13:23

ایول!
اصن دوره امتحانا مخصوص فیلم دیدنه...
این ترم متاسفانه ب دلایلی زدم تو فاز خرخونی
4 فیلم بیشتر ندیدم
بعد یه امتحان ک اعصابم خرد بود و خواستم انتقام بگیرم،
ممنتو رو دیدم
فیلمی ک گذاشته بودم ذهنم کاملا آزاد باشه ک بسیییییییییار ب دقت احتیاج داره
خعلی چسبید!
دوره امتحاناته و فیلم دیدنش!

حق طلب جمعه 20 دی 1392 ساعت 22:55

عنوان خوبی بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد