کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

توجه توجه یا نگی نگفتی

سنجاق شده تا شنبه ساعت 13


آخرین جلسه اتاق فکر اساس نامه در این ترم و با مسئولیت من، شنبه 21 دی 92، ساعت 13 تا 14 برگذار می شود. تمامی اعضای کانون می توانند در این جلسه شرکت کنند. فقط باید قبل از جلسه به صورت تلفنی یا در نظرات همین پست حضور خودشون رو اطلاع بدند. 


موضوع جلسه : صحبت درباره قانون جدید بلیط های جشنواره. 

نظرات 6 + ارسال نظر
محمد مهدی اهل خیر (قربانی) پنج‌شنبه 19 دی 1392 ساعت 23:54

فکر می کنم چون مسئول تهیه بلیط جشنواره شدم حضورم لازمه
ولی چون سر پروژه پشت مشهدی هستم نتونم بیام
ولی به نظر من توی این قانونی که گذاشته میشه باید یه جوری به مدیران اجرای این ترم ربطش بدیم و این طوری که من در جریان تهیه بلیط هستم که شاید بودجه کمی نسبت به اعضا بهمون بدن و حق خیلی ها ضایع نشه باید پای مدیر های اجرای توی این قانون باشه

شکور جمعه 20 دی 1392 ساعت 00:54

ایشالا که بیام
شکور

امیر حیدری جمعه 20 دی 1392 ساعت 04:00

اصلا فکر بودجه ی کم رو نکن. من شنبه میام با دکتر میراحمدی صحبت می کنم. بوجه باید متناسب با افزایش قیمت بلیت در امسال و افزایش تعداد اعضای کانون نسبت به پارسال رشد کنه.

محسن قدکساز جمعه 20 دی 1392 ساعت 12:24

من هستم

حق طلب جمعه 20 دی 1392 ساعت 22:59

آخرین جلسه اتاق فکر اساس نامه در این ترم و با مسئولیت من،ناگهان چه زود می گذرد .آفرین

امیر حیدری شنبه 21 دی 1392 ساعت 01:19

میام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد