کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

سوال از مسئولین اساسنامه / تذکر به تمامی مسئولین سمت ها و معاونین آنها / حرف هایی که مسئولین اساسنامه باید بگویند و پیگیری کنند.

سوال:

ایام تعطیلی بین پایان ترم اول تا آغاز ترم دوم سال جزو کدام ترم است تا مسئولین مربوطه را بشناسیم؟ یعنی همچنان مسئولیت با مسئول اصلی ترم اول است یا با معاون مسئول ترم اول که بدون درخواست ابقا و پذیرش ابقای مسئول اول مسئول اصلی خواهد شد؟


تذکر:

1-تمامی معاونین سمت ها توجه داشته باشن که شمارش معکوس آغاز مسئولیت اصلی آنها آغاز شده بنابراین به محض پایان ترم و بدون الزام به هیچ اعلام و هماهنگی باید نسبت به انجام مسئولیت خویش پاسخگو باشند. این مسئله در مورد لوکیشن، احراز حق رای و اساسنامه بسیار حائز اهمیت می باشد


2-همچنین مسئولین حال حاضر سمت ها توجه داشته باشن که در صورت تمایل برای ادامه ی مسئولیت خویش هرچه زودتر باید نسبت به ارائه ی درخواست ابقای خویش به نهاد تصمیم گیری اقدام کنند در غیر این صورت به صورت خود به خود معاون آنها جایگزین آنها خواهد شد.


3-در آخر باید توجه داشته باشید که با آغاز مسئولیت ترم جدید، مرور زمان برای رای گیری معاونان خود به خود آغاز میگردد و حتی اگه مسئولین پیشین نیز ابقا شدند این رای گیری می بایست ظرف مدت مقرر در اساسنامه(از مسئولین اساسنامه جویا شوید) انجام گردد


شکور

نظرات 1 + ارسال نظر
سعید ایزدی چهارشنبه 18 دی 1392 ساعت 19:07 http://kafankhafan.blogfa.com

این رو خوندم. دارم در موردش فکر می کنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد