کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

درخواست کمک برای نمایشگاه عکاسی

امروز خانم حضیرئی اومده بودند کانون و می پرسیدند که من در خواست کمک کرده بودم نتیجش چی شد.


توی پستی که محسن قدکساز گذاشته بود (درخواست همکاری - از طرف خانم حضیرئی) کسی اعلام آمادگی نکرده بود. با قربانی و قدکسازم که حرف زدم مثل اینکه کسی بهشون نگفته بود. به خود خانم حضیرئی هم کسی میل نزده بود. من بازم اعلام می کنم که اگه کسی نیست بهشون بگم که خودشون به عنوان یه پروژه شخصی برای کارهای خودشون این کار رو انجام بدند.

نظرات 4 + ارسال نظر
سعید ایزدی یکشنبه 15 دی 1392 ساعت 23:30 http://kafankhafan.blogfa.com

به قربانی :
اگه خانم حضیرئی اومدن پیشت بگو من پست گذاشتم. شمارشون رو بگیر که تا چند روز اگه کسی اعلام آمادگی نکرد بهشون خبر بدم.

محمد مهدی اهل خیر (قربانی) دوشنبه 16 دی 1392 ساعت 03:18

باشه سعید

nafi3 saleh چهارشنبه 18 دی 1392 ساعت 22:26

کاش میشد در مورد جزئیات این نمایشگاهی که قراره برگزار بشه بیشتر توضیح بدید...

رضا ی.د پنج‌شنبه 19 دی 1392 ساعت 01:19

ما اعلام کردیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد