کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

در راستای حقوق و وظایف متقابل - کانون به چه چیزی نیاز دارد؟

این ترم، کانون یکی از شلوغ‌ترین و فعال‌ترین دوره‌های خودش رو سپری کرد و این شرایط دست‌آوردهای زیادی برای دانشگاه و دانشجوها و اعضا داشت.   قطعن مدیریت چنین نهاد دانشجویی به پشتیبانی نیاز داره و پیشرفت و ارتقای دانشجوها و فعالیت‌ها نیاز به سرمایه و کار بیشتر داره. باقی موندن در این سطح نیاز به مراقبت داره، اما به نظر من این که کانونی به بزرگی کانون ما و با این سابقه خیلی بیشتر از این امکانات بالقوه داشته باشه و ادامه دادن فعالیت ها در این سطح کار دمِ دستی‌ایه. کانون برای زنده موندن و برای پیشرفت به امکانات مختلفی نیاز داره، از جمله دوربین عکاسی، دوربین فیلم برداری، هارد، ارتقای سیستم یا خریدن یک سیستم بهتر، خرید سه پایه، لنز، کمد، پرده و ... که همه‌‌ی اینا به سرمایه نیاز داره و منظور من به طور دقیق کمک‌های دانشگاه و امور فرهنگیه.

هدفم از گفتن این حرفها این بود که باید این نیازمندیها با معاونت امور فرهنگی مطرح بشه و سعی کنیم که همه رو برآورده کنیم. من خودم حاضرم این وظیفه رو برعهده بگیرم ولی به نظر دوستان هم نیاز دارم که مشخص کنن به نظرشون کانون به چه چیزهایی نیاز داره؟ چه چیزی اولویت داره؟ و نظرات دیگه...

نظرات 5 + ارسال نظر
مسعود زرگر شنبه 14 دی 1392 ساعت 18:21

این همون حرفیه که وقتی عباس شکوری یه پست گذاشت که نمودارهای اماری داشت من نظر گذاشتم و گفتم روش حرف دارم.
درست که ما خفنیم و شاخیم ولی خب خفن بودن برای ادامه پیدا کردن احتیاج به چیزهایی داره دیگه،نداره!؟؟!
من نظرم به قدکساز نزدیک!

شکور شنبه 14 دی 1392 ساعت 18:29

اولویت های زیرساختی رو تو پست قبلی گفتم
به اونها دی وی دی خام، دی وی دی رایتر، قفسه های مخصوص دی وی دی و حتی در یک آرزوی بزرگ، یه لب تاب درست درمون هم باس اضافه کرد
ولی علاوه بر این امکانات زیربنایی فرهنگی باید
اولا: در تخصیص بودجه به ساخت فیلم، دندون گردی رو بذاره کنار
ثانیا: در مقایسه با تشکل های دیگه، به ما ظلم نکنه
ثالثا: در مقایسه با تشکل های دیگه، بیشتر به ما کمک بده چون ما نشون داده ایم که چند مرده حلاجیم و پول رو حروم نمیکنیم

در مورد اینکه شما باید با چه روحیه و سبکی این پروژه رو ادامه بدی من باس صحبت هایی رو باهات داشته باشم. صحبت هایی برای روشن شدن فاصله ی حقیقت با واقعیت
در آخر باس بگم که کاری که تو شروع کردی به نظر من وظیفه ی دبیر و حق اعضاس
شکور

من فقط اعلام آمادگی کردم، ولی اگه دبیر بخواد انجام بده قاعدتن من میکشم کنار. منظورم از حقوق و وظایف متقابل رابطه ی بین کانون و فرهنگی بود.
قدکساز

شکور شنبه 14 دی 1392 ساعت 18:36

منظورت رو از حقوق و وظایف متقابل فهمیدم
در کنار تمام حرفات فقط خواستم بگم تو «حق» داری کاری که گفتی رو تحت قالب یه پروژه شروع کنی (یعنی تعامل با فرهنگی برای گرفتن امکانات) در عین اینکه این کار «وظیفه» ی دبیر هم هست
یعنی اگر هم تو قصد انجام این کار رو نمیکردی، دبیر موظف بود که انجام بده
به هر حال که بسیار هم خوبه که تو پی گیر بشی و خیلی هم خوب میشه درکنارش دبیر رو هم برای انجام این امور هل بدی
شکور

تاریک خونه و بحثهای اطرافش باعث شد که من این کار رو قبول کنم. راستی گفتید دبیر، چه خبر از بلیتهای جشنواره؟
قدکساز

شکور شنبه 14 دی 1392 ساعت 19:26

متاسفانه مثل اینکه امسال کسی وقت یا علاقه ی انجام این کار رو نداره و بلیط ها داره از دست میره... مفهوم «دبیر موظف به پر کردن خلاء ها»ست هم شبه قاعده ایه که معلوم نیست بالاخره عرفی شده یا نه بنابراین به یکی از عرف های مسلم تبدیل نشده
اونطور که من تحقیق کردم، هیچ قاعده ای برای تحمیل تهیه ی بلیط ها به یکی از مسئولین کانون وجود نداره بنابراین خرید این بلیط ها صرفا میتونه در قالب یه پروژه انجام بشه و پروژه هم که نیاز به یه داوطلب برای مدیریت داره که در حال حاضر وجود نداره.
شکور

محمد مهدی اهل خیر (قربانی) شنبه 14 دی 1392 ساعت 22:54

چه بحث خوبی پیش کشیدی
برو جلو ما پشتتیم کمکی هم خواستی من چهار پایم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد