کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کلاس کارگردانی

شرکت برای عموم آزاد است.

دوستان علاقه من به شرکت در کلاس کارگردانی استاد موتمن لطفا ایمیلی با مضمون زیر به آدرس مذکور بفرستند یا نظرشون رو همینجا زیر همین پُست اعلام کنن در صورتی که قصد جدی شرکت در کلاسها رو دارن:


1- اولویت شما برای شرکت در کلاس کارگردانی، تعطیلات بین دو ترم است یا ترم آینده؟

2- اگر کلاس‌ بین دو ترم باشد، چه روزها و ساعاتی امکان حضور را نخواهید داشت؟

3- اگر کلاس در ترم آینده باشد، چه روزها و ساعاتی امکان حضور را نخواهید داشت؟

4- نام و نام خانوادگی و شماره تماس؟


Kelas.Kargardani@Yahoo.com


به دیگر دوستان علاقه مندتان نیز اطلاع بدهید تا در نظرسنجی شرکت کنند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09377460661 تماس بگیرید.


نظرات 12 + ارسال نظر
مسعود زر شنبه 7 دی 1392 ساعت 19:30

تنکیو سو ماچ!

گر به زر اضافه شه!
زرگز
-------------------------------------------
ولکام
قدکساز

شهسواریان یکشنبه 8 دی 1392 ساعت 17:21

ایشاالله دیگه برگزار بشه .
فرقی نداره بین دو ترم یا ترم دیگه .
اگه بین ترم باشه: روزهای فرد/ بعد از ظهر
اگه ترم دیگه باشه 5 شنبه ها میتونم! (هر ساعتی)

محمد مهدی اهل خیر (قربانی) یکشنبه 8 دی 1392 ساعت 20:11

به نظر من بین دو ترم اگه باشه هر روز عیبی نداره
اگه برای ترم آینده باشه شنبه تا سه شنبه تا 4 کلاس دارم یعنی تا سه و نیم
چهارشنبه تا جمه تعطیل

پرنیان فلاح یکشنبه 8 دی 1392 ساعت 22:27

ترم بعد باشه صددرصد.شنبه که اصلا نباشه،بقیه روزاهم ساعت 4 به بعد خیلی خوبه.من این ترم در حال انفجارم به اندازه خفه کردن خودم واحد برداشتم.
ایشالا که دیگه برگزار بشه!!!

مرضیه لقمانی جمعه 13 دی 1392 ساعت 14:21

سلامممم
به به قرار بود ترم پیش برگزار شه ک نشد
این ترمم فکر نکنم بشه اومد!
بین دو ترم ک اصلا
تو طول ترمم ک کلا کلاس دارم

ولی شنبه یک شنبه ها فکر کنم ۴ ب بعد

گشایشی جمعه 13 دی 1392 ساعت 18:51

کلاسا رو ترم بعد برگزار کنید لطفا؛
ترجیحا همون دوشنبه بعد از ظهر !
ممنون

پوریا یکشنبه 15 دی 1392 ساعت 01:37

این ترم که برگزار نشد....احتمالا ترم بعد هم....ان شاالله که میشه!
بین 2 ترم که کار داریم!
اما ترم 2 ، 3 شنبه بعد از ظهر ها خوبه دیگه!

سعید پشت مشهدی سه‌شنبه 17 دی 1392 ساعت 18:37

من و دوستم فریبا امینیان موافقیم که کلاس تو طول ترم بعد برگزار بشه نه بصورت فشرده بین دوتا ترم روزاش هم اگه چهارشنبه ها باشه بهتره برامون ولی روزای دیگه هم باشه میایم.

شکور جمعه 20 دی 1392 ساعت 00:53

سنجاق بودن این پست بس نیست؟ بابا چه خبره؟ پست های سنجاقی الان زیادن ها
شکور

به قدکساز جمعه 20 دی 1392 ساعت 12:47

چرا به نظر قبلی من هیچ پاسخی داده نشده یا ری اکشنی نشون داده نشده؟
شکور

محسن قدکساز جمعه 20 دی 1392 ساعت 14:47

به عباس شکوری:
خانم معاون تأیید کرده بودن و من ندیده بودم.

Bidgoli شنبه 21 دی 1392 ساعت 17:03

نظر من: طول ترم آینده باشه. بعد از ظهر ها کلا می تونم!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد