کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

منِ نفرت انگیز

نمیدونم نیاز به این پُست چقدر احساس میشه اما بخوانید و آگاه باشید، جهت گیری بنده برای آینده‌ی کانونیِ خودم: ترم آینده در شرایط عادی هر ماه فقط در فعالیت های گرافیکیِ یک پروژه همکاری خواهم داشت و یک بار پشت سیستم خواهم نشست. سعی میکنم از زیر بار مسئولیت کامپیوتر به هر نحوی هست دربروم. اگر جلسه‌ها طبق روال گذشته شنبه ها باشند شرکت نخواهم کرد. اما خیلی دوست دارم معاونت اساسنامه را بر عهده بگیرم.

لطفا مسئولین پروژه‌ها دست از تطمیع دیگران برای گرفتن حق رأی بردارند.

نظرات 10 + ارسال نظر
امیر حیدری شنبه 7 دی 1392 ساعت 17:32

یا قمربنی هاشم. چی شده محسن؟

چیزی نشده. ترم آینده شرایطی دارم که به وقت بیشتری نیاز دارم.
قدکساز

شکور شنبه 7 دی 1392 ساعت 18:20

«لطفا مسئولین پروژه‌ها دست از تطمیع دیگران برای گرفتن حق رأی بردارند.»
یعنی چی؟
چی به چیه؟
به اساسنامه علاقه مند شدی؟ آورین

بعضی از مسئولین پروژه ها از بقیه کار میکشن و هی مسئله‌ی حق رأی رو یادآوری میکنن.
آره به اساسنامه علاقه مند شدم.
اگه خواستید رو در رو هم صحبت کنیم.
قدکساز

شکور شنبه 7 دی 1392 ساعت 19:15

تطمیع میتونه در تعارض با اساسنامه نباشه ولی تهدید به از دست دادن حق رای برای کمک به مسئولین خلاف اساسنامه اس.
تنها موردی که میشه بحث الزامی حق رای رو به شکلی تهدیدی بیان کرد مربوط به پروژه های کانونی میشه...
من نمیدونم دقیقا چی شده که به این جمله رسیدی... من از علاقه مند شدن هر کسی به اساسنامه خیلی خوشم میاد
باس صحبت کنیم ببینم کی داره چیکار میکنه... نه باس افراط کرد و نه تفریط...
تطمیع میتونه مفید باشه به شرط اینکه:
1- با دروغ و فریب و اشتباه قاطی نشده باشه یعنی کسی وعده ی حق رایی رو بده که طرف به راحتی میتونه از طریق دیگه به دستش بیاره
2- رنگ تهدید واقعی نداشته باشه

شکور

تطمیع هایی که من شدم کاملا قانونی بودن، فقط انقدر گیر میدن بعضی از مسئول پروژه ها که آدم میگه کاش دانشگاه شهید بهشتی قبول نشده بودم.
قدکساز
----------------------------------------------------
امیدوارم کس دیگه ای به اساسنامه علاقه مند نشده باشه که راحت تر بتونم معاون بشم.
قدکساز

مسعود زرگر شنبه 7 دی 1392 ساعت 19:27

هر کی خواست تطمیعت کنه،فقط اسم بده...
خودم قشنگ تطمیعش می کنم.

مسعود زرگر شنبه 7 دی 1392 ساعت 19:28

نفرت انگیز چیه عزیزم،همون نازنین بهتره

این نظر تایید نشه یکشنبه 8 دی 1392 ساعت 01:16

چرا نظر قبلی این پست تایید نمیشه؟
شکور

گفتم شاید بخواید جواب بدید.
قدکساز

به قدک یکشنبه 8 دی 1392 ساعت 12:47

نه دیگه، حضوری با هم صحبت میکنیم ببینم چی شده و تصورت از این مسائل اساسنامه ای چیه
شکور

رواله
قدکساز

محمد مهدی اهل خیر (قربانی) یکشنبه 8 دی 1392 ساعت 20:19

منم مثل خودتم و این منو نگران می کنه

این که مثل منی نگرانت میکنه؟
قدکساز

رضا ی.د دوشنبه 9 دی 1392 ساعت 03:04

محسن کجا داداش ما گفتیم که لا اقل به دلایلی اگه ترم بد کم پیدا بشیم یه شریا هستن بیان...یکیشون تو بودی حالا کجا با این عجله...مسءول کامپیوتر...من آهان یادم رفت ترم دیگه داره تموم میشه سر قفلی کامپیوترو میدم بهت...ببین یه سری کارارو باید بکنی ها...حواست باشه...

راد شنبه 14 دی 1392 ساعت 16:24

یه دونه ای
میخوامت محسن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد