کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

درمورد پروژه های«خسته نباشید»و کلا هفته ی میرکریمی / قابل توجه همه به ویژه زرگر

من در پروسه ای که برای رسیدن به نتیجه برای این پروژه در نظر گرفته بودم، تلاشم رو کردم ولی پاسخ های نماینده ی دبیر جشنواره ی فجر و وهمچنین مدیربرنامه های میرکریمی رو بهتون انتقال دادم که امکان رسیدن به هدف های تعریف شده در ترم جاری محقق نمیشد.

در حال حاضر تا یه مدتی که تکلیف یه سری از مشکلاتم روشن بشه، امکان ادامه ی این تلاش ها خارج از زمان تعیین شده رو ندارم بنابراین دوستان علاقه مند به اکران «خسته نباشید»، «امروز»، «حق السکوت» یا پروژه ی مربوط به جشنواره فجر و همچنین سینمای میرکریمی می تونن ادامه ی تلاش رو برعهده بگیرن تا بتونیم در ابتدای ترم بعد به اهداف تعیین شده برسیم. یکی از دوستان علاقه مند به این جریان زرگر بود. من هم در کنارتون هستم ایشالا.

شکور

نظرات 2 + ارسال نظر
محمد مهدی اهل خیر (قربانی) پنج‌شنبه 5 دی 1392 ساعت 17:08

من خیلی پایه بودم ولی ترم بعد 20 واحد برداشتم و شایدم 24 واحد بشه و بترکونم
واگر نه حتما چهارپایه بودم

مسعود زرگر پنج‌شنبه 5 دی 1392 ساعت 17:33

اوکی حاجی،من اون بخشش که به پرستویی مربوط هست یعنی امروز َََ، ترم بعد با اینکه وقت ازاد کمتری دارم پیگیری میکنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد