کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

عذر تقصیر!

ببخشید من باز هم تاخیر داشتم 

خواستم واسه اعلام فعالین اکران مستند شهادت بدم ! :دی  

نظرات 8 + ارسال نظر
محسن قدکساز چهارشنبه 27 آذر 1392 ساعت 12:25

اون عکس اول شکار لحظه هاست ولی چون زوم زیاده بقیه نمیفهمن که من چه زورویی هستم.

شکور چهارشنبه 27 آذر 1392 ساعت 16:56

اول اینکه خیلی واضحه عکس ها فتوشاپی هستن
ثانیا اینکه شهادت خانم ها ناقص پذیرفته میشه
ثالثا اینکه الزامی به حصول علم قاضی از طریق بینه وجود نداره
در هر صورت خلاصه اینکه شما به جرم شهادت کذب مجرمید
شکور


جهان

توفیقی چهارشنبه 27 آذر 1392 ساعت 21:58

خیلی خوبه این گزارش فعالیتا

جهان چهارشنبه 27 آذر 1392 ساعت 22:34

عالی
به نظرم این پست ادامه مطلب میخواد

یعنی بره به ادامه مطلب بهتره وگرنه فضای وبلاگ رو چندان زشت نکرده.
جهان

حق طلب چهارشنبه 27 آذر 1392 ساعت 22:48


ایول به هرسه

Faranak Nejati پنج‌شنبه 28 آذر 1392 ساعت 07:15

آقاى شکورى:

شهادت خانم ها نیست که ناقص پذیرفته میشه بلکه شهادت آقایون زیادى جدى گرفته میشه و بحث اینجا "نسبت"ِ !
بعدم اینکه خب الان چى؟؟ من بترسم؟؟ یا چى ؟؟ :دى
و در آخر اینکه آیا " برادر من تازه بیناییشو بدست آورده" ؟؟؟ :دى

Faranak Nejati پنج‌شنبه 28 آذر 1392 ساعت 10:23

جهان:
من ادامه مطلب میذاشتم نمیدونم چرا نمیشد! ٢-٣ بار هى ویرایش کردم ادامه مطلب گذاشتم نشد :/

محسن قدکساز پنج‌شنبه 28 آذر 1392 ساعت 11:35

ادامه مطلب،
Done

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد