کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

درخواست همکاری - از طرف خانم حضیرئی

با سلام حضیرئی هستم قبلآ در کلاسهای استاد نوشیر شرکت کردم و تمایل دارم که در چادر امور فرهنگی نمایشگاه عکس بذارم از بچه های گروه عکس درخواست می کنم که اگه کسی تمایل به همکاری و نمایش عکسهاشو داره شماره تلفنش رو به ایمیل hosseinkhani.20teh@yahoo.com بفرسته تا با همکاری همدیگه اینکارو انجام بدیم. با تشکر

نظرات 1 + ارسال نظر
توفیقی چهارشنبه 27 آذر 1392 ساعت 21:58

سلام
فک کنم پیشنهادتون برای ترم بعد باشه
متاسفانه هنوز وقت نکردم انتقال تجربه نمایشگاه رو بذارم.اما یه سری مسائل هست که باید بدونید.
هم اون پست رو میذارم،هم حضوری صحبت کنیم ایشالله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد