کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

هرکار کردیم نشد!

امروز ظهر وقتی قدکساز با آقای موتمن تماس گرفت

خیلی امیدوار بودم که استاد بگه که بالاخره فردا اولین

جلسه کلاس تشکیل میشه اما...  اما ایشون گفتن که همچنان سر فیلم برداری هستن !!!

و بنابراین فعلا از کلاس خبری نیست.

برای آینده کلاس احتمالات زیر وجود دارد:


1-لغو کلاس کارگردانی،

2-برگزاری کلاس در ترم بعد با آقای موتمن به طور فشرده!

3-برگزاری کلاس با استاد دیگری


فعلا من و قدکساز ناراحتیم از تلاش  بسیار و فعلا بی نتیجه

دو نکته وجود داره:

1-شرمندگی من و قدکساز نسبت به بچه های ثبت نام کرده

که هنوز من حتی روم نشده بهشون خبر بدم...


2-اعتبار کانونمان...


خب چه کنیم،من و قدکساز هر کار کردیم نشد!



نظرات 8 + ارسال نظر
محسن قدکساز سه‌شنبه 26 آذر 1392 ساعت 20:49

راضیم ازت زرگر!

جهان سه‌شنبه 26 آذر 1392 ساعت 21:00

کلاسای کانون جدیدا چرا طلسم شده من نمیدونم.خسته نباشید و فدای سرتان دوستان

شهسواریان سه‌شنبه 26 آذر 1392 ساعت 21:07

گزینه دو خیلی خوبه چون من خیلی دلم میخواد توی این کلاسا شرکت کنم !

شکور سه‌شنبه 26 آذر 1392 ساعت 21:36

به نظرم همین پست رو به همگی اعضای کلاس ایمیل کنید و از خودشون سوال بپرسید. یه پیام بهشون بزنید و بگید که به ایمیلشون درمورد کلاس نگاهی بندازن
شکور

Faranak Nejati سه‌شنبه 26 آذر 1392 ساعت 21:38

واقعاً متاسفم و امیدوارم تو ترم جدید خوب پیش بره و خستگى زحماتتون در بره :)

حق طلب سه‌شنبه 26 آذر 1392 ساعت 23:16

وایسین تا فیلمبرداریش تموم شه .حالا چرا فشرده؟ مگه چند جلسس؟.حتما بچه ها هم دوست ندارن تو فرجه ها کلاس تشکیل بشه براشون و قبول می کنن شروع ترم جدید کلاس تشکیل شه .اما بهشون احتمال کنسل شدنم بگید با توجه به حرف استاد که دو سه باری عقب انداختن.
تشکیل میشه.مطمئنن

مرادپور چهارشنبه 27 آذر 1392 ساعت 02:50

ای وااااااای!!! خیلی ناراحت شدم!!! ولی عیب نداره خیلی خودتون رو ناراحت نکنین! شما به اندازه کافی زحمت کشیدین و تلاش خودتون رو کردین....

پرنیان فلاح چهارشنبه 27 آذر 1392 ساعت 10:38

آره جدیدا کلاسا چرا اینجوری شدن!!؟تامن خواستم ی کلاسی برم همه ی کلاسا اینجوری شد.ایشالا ترم بعد درست بشه.شما هم هردو خسته نباشید و دستتون درد نکنه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد