کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

حیف نبود؟ / آخرین اکران ترم / نقش میکروفون در تطور تاریخی تکامل حیات امیر حیدری!

عرض شود که حیف بود... واقعا حیف بود... منطقه 9 یکی از بهترین فیلم های علمی-تخیلیه که ساخته شده... بهشت هم خیلی زیبا بود...

من برای اینکه مطمئن باشم ملت برای اکران میان ، با خانم برزگر و بقیه مشورت کردم و آخرش به این نتیجه رسیدم که برای اکران بلاک باستر میان ولی جمعیتی که آمد اصلا رضایت بخش نبود...

یه نگاه بکنید به این همه سمت و دقت و پیش اکران:  

 

مطالعه و نوشتن متن بروشور: مصطفی عطارپور

کوتاه کردن و ویرایش متن بروشور: عباس شکوری

طراحی بروشور: سعید چراغعلی

چاپ بروشور: سیما ترابی

طراحی پوستر: عباس شکوری

طراحی پوستر: کیمیا برخورداری

طراحی پوستر و بنر و تراکت: سعید چراغعلی

مدیریت تبلیغات: مژده بشیری

ویرایش فیلم و زیرنویس بهشت: عباس شکوری

ویرایش فیلم و زیرنویس منطقه 9: سعید ایزدی

کانورت فیلم ها: رضا یوسف دوست

مسئول نمایش فیلم: محمد فرامرزی

مطالعه و تحقیق و نقد: اشکان توپشکن

مطالعه و تحقیق و نقد: سعید پشت مشهدی

نقد: امیر حیدری

انتخاب فیلم ها و مدیریت: عباس شکوری

انجام تبلیغات و حضور در اکران هم حداقل 7-8 نفر رو درگیر کرد

حیف بود اینهمه دقت در کار و اینهمه زیبایی فیلم ها...

این پروژه رو من یکی از دقیق ترین و کارشده ترین پروژه های کانون می دونم و برای درست و کامل برگزار شدنش سنگ تمام گذاشتم ولی آخرش خستگی به تنمان ماند که ماند...

البت یه تجربه و یه بحث جذاب بین بچه ها مطرح شد:

تطور تاریخی نقش میکروفون در تحولات فرازیستی و متافیزیک امیرعباس حیدری

 


در انتها بذارید نسبت به یه رفتارهای عجیبی از اعضای کانون هم گله کنم.

امروز بعضی از دوستان طوری در اکران رفتار میکردن مثل اینکه اصلا تاحالا تجربه ی هیچ اکرانی نداشته اند!

مواردی دیدم که وقتی تماشاچی ای حین نمایش وارد میشد، یا راهنماییش نمیکردن، یا تفکیک انجام نمیشد و یا هنگام راهنمایی نور چراغ قوه ها رو روی بقیه می انداختن به جای اینکه روی زمین بندازن.

همچنین در تالار خیلی باز میشد و وقتی هم باز میشد مواردی چارطاق باز میشد که در اکران های دیگه دیدیم که چقد بقیه نسبت به «کور شدن»شون ابراز گلایه می کردن..

موارد دیگه ای هم بود... خلاصه در کل من به دوستان توصیه میکنم، علاوه بر کسب تجربه، به فکر استفاده از تجربیات هم باشید دیگه! صرف کسب تجربه که به درد نمیخوره! باید از تجربیات استفاده کرد!

از همه ممنونم که کمک کردن و خسته نباشید.

شکور

نظرات 6 + ارسال نظر
سلیمه رحیمی دوشنبه 25 آذر 1392 ساعت 21:11

من شخصا تشکر می کنم. هر چند ژانرهای تریلر یا مرموز رو به علمی-تخیلی ترجیح میدم (البته همونطور که خود بچه ها گفتن نمیشه ژانرها رو از هم کاملا تفکیک کرد)، ولی به هر حال خوش گذشت!
البته فکر نمی کنم اونقدر که شما رو این فیلما حساب کرده بودین، معروف بوده باشن. ولی به هر حال اکران آخر ترم بود و البته بعد از نیم ساعت یهو یه تعداد تماشاچی اومدن که خوب بود.

سلیمه رحیمی دوشنبه 25 آذر 1392 ساعت 21:13

راستی آهنگ رضا صادقی اول اکران هم خیلی خوب بود!!!

جدی؟ من نشنیدم! کدوم آهنگش بود؟
شکور

امیر حیدری دوشنبه 25 آذر 1392 ساعت 21:46


بابا خوبه یه میکروفن درس درمون هم ندادین بهم :))))))))

به دبیر دوشنبه 25 آذر 1392 ساعت 23:39

یا خدا!
تازه میکروفون رو بهت ندادیم؟!
پس اگه داده بودیم الان هم تو تالار بودیم
شکور

سلیمه رحیمی دوشنبه 25 آذر 1392 ساعت 23:44

اشتباه نوشتم. رضا یزدانی

مرادپور چهارشنبه 27 آذر 1392 ساعت 02:58

من واقعاً متاسف و شرمنده شدم!!! ازینکه انقد اقای شکوری و بچه ها همه جوره تبلیغات و همکاری داشتن تو انجام این پروژه، ولی... بچه های دانشگاه واقعاً ناامیدم کردن!!! یکاری میکنن دیگه........ لعنت بر شیطون...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد