کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

برای مردانی که دوستشان دارم


یه سری از افراد هستند که از دوران بچگی آدم دوستشون داره.

شاید بی دلیل ولی از وقتی بچه بودم همیشه برنامه هایی که از این آدم

پخش می شد رو نگاه می کردم . خانوادم هم حس خوبی به این آدم ها

داشت وداره .

  



پرویز پرستویی،مهران مدیری،خسرو شکیبایی


الان خیلی خوشحالم از این که چه آدم هایی رو دوست داشتم.

خسرو شکیبایی که هنوز مرگش رو باور ندارم،یادم نمی ره وقتی خبر فوتش

رو از یکی از فامیل هامون تو مسافرت شنیدم رفتم یه گوشه ای و چقدر گریه کردم.


مهران مدیری،آدمی که طنز رو باهاش شناختم و یک دقیقه از کاراش رو هیچ وقت از

دست ندادم و نخواهم داد.هم از لحاظ هنری و هم از لحاظ شخصیتی بسیار قبولش

دارم.یه آدم خیلی خیلی آروم...

برای این دو نفر در آینده باز هم  پست هایی خواهم گذاشت اما الان 


پرویز پرستویی


یک اسطوره-به اعتقاد من بهترین بازیگر تاریخ سینمای ایران-

فوق العاده اصن نمی دونم چی براش بگم از بس گندس

یه نگاه  به اسم فیلم ها و سریال هایی که بازی کرده بندازید و یاد بازی

فوق العادشون بیفتید.

(آدم برفی-لیلی با من است-آژانس شیشه ای-مرد عوضی -مومیایی -

دیوانه ای از قفس پرید-مارمولک-به نام پدر-بید مجنون و ...

خاک سرخ-زیر تیغ-اشپز باشی و...) معرکن !!!..

حتی اگر در فیلم بدی بازی کرده باشه،بازی پرستویی مشکلی نداشته.


برای پرویز خان پرستویی برنامه ای دارم که از مدتی قبل بهش

فکر کردم و با یکی دو نفر از جمله عباس شکوری مشورت کردم

به زودی خواهم گفت.تا بعد...

نظرات 5 + ارسال نظر
شکور جمعه 22 آذر 1392 ساعت 13:26

دوست دارم یه سری گزاره بنویسم:
- منم همیشه میگم این مرد بهترین بازیگر تاریخ سینمای ایرانه ولی امثال عطار و امیرحیدری میگن که وثوقی بهتره، خلاصه که در گیریم.
- خرس تنها فیلمیه که به نظرم پرستویی توش بد بازی کرده.
- و 1359، بدترین فیلمیه که پرستویی یکی از شاهکارترین بازیهاش رو انجام داده.
- و به نظر من بهترین بازیی پرستویی توی بیدمجنون بود که حتی بازم به نظر خودم نقش یه نابینا رو از آلپاچینو در بوی خوش زن بهتر بازی کرده. تازه آلپاچینو تو اون فیلم لنز داشته که واقعا جایی رو نبینه.
- در انتها باس بگم با اینکه هر سه نفری که مثال زدی رو خیلی دوست دارم ولی بعد از دیدن چند تا از این عوامل سینما از نزدیک به این اعتقاد کلی رسیدم که:
«تمامی کسانیکه رابطه ی محکمی با سینما دارن، از نظر اخلاقی به شدت دچار مشکل هستند (از میرکریمی و پرستویی بگیر برو تا بازیگرای معلوم الحال) مگه خلافش ثابت بشه.»
شکور

امیر حیدری جمعه 22 آذر 1392 ساعت 16:50

واقعا یکی از بهترین هاست. ولی به نظر من بهترین، بهروز وثوقی است.

محسن قدکساز جمعه 22 آذر 1392 ساعت 17:04

عنوان و خط اولو که خوندم فکر کردم منو میگی!

جهان جمعه 22 آذر 1392 ساعت 21:06

رضا ی.د شنبه 23 آذر 1392 ساعت 01:17

یه بازی شاهکارم تو بیست داره ....
ولی حاجی از اون بهتر دارم به این فکر میکنم یه روزی یکی هم برا خودت از این پستا بذاره.....
مسعود زرگر
یک اسطوره به اعتقاد من .....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد