کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

از مسئول اساس نامه به دبیر

جناب دبیر عزیز امروز کانون جلسه تدوین داشتیم و به شدت لوکیشن سرد بود. می شه یه گزارشی از پیگیری درباره رادیاتور بدید. 

نظرات 5 + ارسال نظر
شکور جمعه 22 آذر 1392 ساعت 00:43

از شکور به ایزدی... از شکوری به ایزدی... ایزدی داری منو... حاجی احوالت چیطوره؟

بشیری جمعه 22 آذر 1392 ساعت 08:32

از گذاشتن این پست ممنونم...

امیر حیدری جمعه 22 آذر 1392 ساعت 16:38

نمیدونم چه مشکلی بوده که تا الان درست نشده. ولی این موضوع به مسئول لوکیشن ربط داره و باید از اون بپرسی. خاصه که من گفتم 2 هفته نیستم.

جهان جمعه 22 آذر 1392 ساعت 21:08

بدتر از همه پنجره کانونه.ییهو باز میشه همون یه ذره گرمارم میبره.
از جهان به دبیر:با پنجره هم یه صحبتی داشته باشید

سعید ایزدی شنبه 23 آذر 1392 ساعت 01:54 http://kafankhafan.blogfa.com

به دبیر راستش من نمی دونستم که دو هفته نیستید. و به نظرمم اگه می تونی از تلفنت استفاده کنی زیاد بودن یا نبودنت مهم نباشه .

من نمی گم تقصیر شماست . من می گم وظیفه مسئوله لوکیشن و کوتاهی کردند در این زمینه. و وقتی سمتی کوتاهی می کنه وظیفه شماست که بهش تذکر بدی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد