کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

اگه خدا بخواد،اولین اکران من!

با آقای عطارپور صحبت میکردم که به عنوان اولین فیلم چه چیزی رو اکران کنم،ایشون هم گفتن چیزی رو که بهش علاقه داری اکران کن... 

 

 

 

خب من اولش تصمیم داشتم لینکلن رو اکران کنم،ولی بعد با یکم فکر کردن به این نتیجه رسیدم که پیانیستو اکران کنم. 

این فیلم فوق العاده زیبا با بازی معرکه آدرین برادی که ناکترن زیبا و فوق العاده ی شوپن رو میزنه،باعث شد تا عاشقش بشم و ی دفعه به ذهنم رسید که اکرانش کنم. 

از آقای شکوری پرسیدم،گفتن اکران نشده و باید در وبلاگ اعلام بشه،حالا نمیدونم باید رأی گیری بشه یا نه(با توجه به این که من جلسات هفتگیو نمیتونم بیام)،لطفا نظرتون رو در این باره بگید. 

البته این اکران میمونه برای ترم بعد،ترجیحا دو سه هفته بعد شروع ترم که هم درسام سنگین نشده باشه هم بچه ها اومده باشن.به هر حال ممنون میشم اگه نظر بدید و اگه قرار به اکران شد کمک کنید. 

پیشاپیش سپاسگزارم.

نظرات 12 + ارسال نظر
حق طلب چهارشنبه 20 آذر 1392 ساعت 21:01

اگه اونی باشه که منم دیدم فیلم تاثیر گذاریه.همون که تو جنگ جهانی دومه؟

شکور چهارشنبه 20 آذر 1392 ساعت 21:09

عرض شود که پروژه ی شما احتمالا برای کانونی تصویب شدن اصلا رای نمیاره و به صورت شخصی کاملا معقوله
بنابراین همونطور که در اس ام اس هم گفتم، صرف اعلام پروژه برای مشروعیت حرکتتون کافیه
از طرفی من مطمئنم که با محبوبیتی که شما درکانون دارید، خیلی ها علاقه مند هستند در پروژه ی شما، بهتون کمک کنن پس نباس چندان نگران نیرو هم باشید.
پیانیست هم فیلم فوق العاده ایه و دیدن لانگ شات های خرابی روی پرده هم حس دیگه ای نسبت به تماشا کردن های قبلیش داره
شکور

خب بله من هم اگه کانونی نشه شخصی اکرانش میکنم و در واقع قصدم هم همین بود(برای اکران شخصی نیازی به رأی گیری نداره ینی؟)
آقای شکوری واقعا من محبوبیت دارم!!!!!؟راس میگید!!!!!!!!؟تا به حال چیز دیگه ای فک میکردم الان ذوق مرگ میشم!!!
پرنیان اصل فلاح
----
شکور: پروژه ی شخصی نیاز به رای گیری نداره و صرف اعلام کافیه. البت از وقت اعلام تا اجرای پروژه نباس زمان خیلی نامعقول و زیادی بگذره وگرنه باید دوباره اعلام بشه.
من که میگم محبوبیت دارید
ذوق مرگ شید
------------------------------
خانم فلاح لطفا اسمتون رو آخر پاسخ بنویسید. این بار من اضافه کردم.
قدکساز

پرنیان فلاح چهارشنبه 20 آذر 1392 ساعت 21:16

به سبا:
آره همونه

نیلوفر شهسواریان چهارشنبه 20 آذر 1392 ساعت 21:17

آفرین آفرین ! خیلی فیلم خوبیه برای اکران

محمدمهدی رسولی چهارشنبه 20 آذر 1392 ساعت 21:51

به نام خدا
پیروز باشید!

محمد مهدی اهل خیر (قربانی) چهارشنبه 20 آذر 1392 ساعت 21:52

چقدر خوب
روی کمک من هم حساب کنید

جهان چهارشنبه 20 آذر 1392 ساعت 22:00

اسم نویسنده پست رو که ببینی مشتاق میشی چه برسه به اینکه میگن فیلمشم خوبه عمری باشه هستیم در رکابتون پرنیان جان

ترابی پنج‌شنبه 21 آذر 1392 ساعت 00:34

خیلی خوبه
اگه بتئنم حتما کمک میکنم

khaghani پنج‌شنبه 21 آذر 1392 ساعت 11:02

پرنیان فلاح پنج‌شنبه 21 آذر 1392 ساعت 20:45

مرسی آقای قدکساز این یه قلمو من همیشه یادم میره.
مرسی آقای شکوری به خودم امیدوار شدم.
قربونت برم پری
و در پایان باید بگم من متعلق به همه ام،نیازی به ابراز احساسات نیست،من بچه کف بازارم،خاکی!!!!!

بشیری جمعه 22 آذر 1392 ساعت 08:43

روی کمک منم حساب کن پرنیان

سلیمه رحیمی یکشنبه 24 آذر 1392 ساعت 17:08

اوه اوه چه اشکی بریزن ملت!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد