کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

به همه : با یک کلیک به کسب درآمد کمک کنید.

ویرایش در 24 آذر 21:37

سنجاق شده تا اطلاع ثانوی

سلام!

با هر بار حضور در وبلاگ، یک بار روی یکی از تبلیغات کلیک کنید و کامل صبر کنید تا صفحه ی جدید باز شود. به دیگر دوستان هم اطلاع بدید! 

 

با هر 5 کلیک روی تبلیغات و باز شدن کامل سایت، 225 تومان به حساب کانون ریخته خواهد شد. قطره قطره جمع گردد وانگهی دریا شود.

نظرات 8 + ارسال نظر
شکور چهارشنبه 20 آذر 1392 ساعت 20:50

چی میشه اون وقت؟
شکور

هر 5 کلیک سالم 225 تومن به حساب میریزه و قطره قطره جمع گردد وانگهی دریا شود.
قدکساز

جهان جمعه 22 آذر 1392 ساعت 21:10

امیر حیدری سه‌شنبه 26 آذر 1392 ساعت 16:28

کدوم حساب؟ چطور میشه موجودی رو چک کرد. دقیقا کدوم تبلیغات.

امیر حیدری جمعه 29 آذر 1392 ساعت 23:34

قدک جواب کامنت منو ندادی

این یه نقد گنده به قدکه...
بسیار کم و دیر جواب و ری اکشن میده...
شکور
-----------------------------
یه سری کامنتارو خانم معاون تأیید میکنن، و من معمولا اونا رو بررسی میکنم ولی این از دستم در رفته و چیزی نیست که نخوام جواب بدم.
به حسابی واریز نمیشه، توی یه حساب مجازی توی همون سایت ریخته میشه و با معرفی یه شماره حساب میشه پولها رو ازشون گرفت. با در دست داشتن ایمیل بنده و رمز عبور میشه به سایت Jahanads.com رفت و تعداد کلیک ها و موجودی و ... رو چک کرد.
قدکساز
-----------
من نگفتنم نمیخوای جواب بدی بلکه برای باید صد و بیست و سوم گفتم که در پاسخ دادن و ری اکشن، کند و دیر عمل می کنی.
قطعا این مصداق، تنها مصداقی نیست که از دستت در رفته. وگرنه من چرا اینقد باهات شفاهی درمورد این مشکل صحبت کردم؟!
شکور
------------------------
بله، درسته!
قدکساز

شکور یکشنبه 1 دی 1392 ساعت 17:39

الان میتونی بگی چقد به حسابمون واریز شده؟
درضمن، خانم ترابی در جریان این حرکت هست؟
شکور

پولی به هیچ حسابی واریز نشده ولی موجودیِ اکونتمون 2250 تومنه!
یه روز که اومدم کانون میتونم بهتون نشون بدم.
قدکساز

شکور یکشنبه 1 دی 1392 ساعت 23:24

حالا با این سرعت کی میتونیم وارد بورس بشیم؟
حاجی من گیرم... روش حساب بکنم یا نه؟
شکور

شما هر بار بیای وبلاگ یه کلیلک کنی به ماه نرسیده میلیاردی جمع میشه
ایزدیم
---------------------------
گفته بودم که نباس خیلی روش حساب کرد. ولی یه آب باریکه ای هست که میشه روز مبادا ازش استفاده کرد. فعلا باید بچه ها رو تشویق کرد که هر بار میان تو وبلاگ توی تبلیغات هم برن.
قدکساز

برزگری سه‌شنبه 3 دی 1392 ساعت 15:05

اعضای محترم کانون
من از شنبه به مدت یک هفته شایدم هم بیشتر دانشگاه نیستم
پس کسانی که کار نیمه تموم دارن از جمله آقای پشت مشهدی (بحث فاکتورها)یا کار فورس ماژور دارن تا فردا به من اطلاع بدن.

این پاسخ تایید شود:
حاجی خانم برزگر این موضوع رو به من گفتن، من بهشون گفتم که تو وبلاگ بذارن تا تو پستش کنی... ولی داره دیر میشه..
اینجور نظرات باید سریع پست بشه ها
شکور

مهسا اسدی چهارشنبه 4 دی 1392 ساعت 01:10

آقا چی به ما میرسه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد