کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

به مسئولین ارتباطات اینترنتی / سوال سرگشاده

در مورد این پست چه کرده اید؟

شکور

نظرات 2 + ارسال نظر
محسن قدکساز چهارشنبه 20 آذر 1392 ساعت 11:25

شما انتظار دارید من چه کار کنم؟! تا کِی همش پُست بذارم تو وبلاگ که ملّت بیاید نظر بدید؟ چیزی به ذهن من نمیرسه!

به قدکساز چهارشنبه 20 آذر 1392 ساعت 11:33

در اون پست مورد اشاره نوشته ای که:
تلاش برای حل مشکل نیاز به آنالیز درست شرایط داره که به نظرم زمان مناسب برای این آنالیز و تلاش حدود 1 هفته بعد از اکران دهلیز باشه!

خوب من الان منتظرم ببینم آنالیزی که گفتی رو انجام دادی یا نه؟
درضمن قطعا من راهکار های بیشتری به ذهنم میرسه
به طور مثال شما الان هر روز که کانونی با 3 نفر به صورت خصوصی در مورد اهمیت وبلاگ و اینکه چرا باید نظر بذارن صحبت کنید...

منطقا مسئولین برای انجام مسئولیت هاشون موظف به تفکر و مشورت و حتی تلاش برای خلاقیت هستند
شکور

منظورم از آنالیز این بود که باید صبر کنیم تا جو شلوغی اول سال بخوابه و بعد بررسی کنیم! اگر شما میگید نظرات کم شده، من همین راهکاری رو که شما گفتید پیش میگیرم و همزمان فکر میکنم به راهکارهای دیگه!
قدکساز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد