کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

و در ساعت 8:25 ...

 به نام خدا


همگی در جریان تلاش من برای برگزاری(...) این دوره ی بازیگری بودید. 

با نا امیدی هر چه تمام تر باید بگم اولین تجربه ی من در مدیریت اجرایی شکست خورد، به دلیل کوتاهی و بی تجربگی من و شاید کمی بی توجهی هنرجویان عزیز .

تجربه ی خوبی بود البته شاید تا اندازه ی زیادی این شکست جسارت منو برای شرکت در بقیه ی فعالیت ها از بین برد.

با مشورت هایی که با آقایون حیدری و شکوری انجام شد، نتیجه این شد که کلاس برگزار نشه .

 

و بالاخره در ساعت 8:25 ، من با فرستادن پیام لغو این دوره به هنرجوها ، بر 2 ماه تلاش و نگرانی مُهر باطل زدم ...


و در اوج دلشکستگی تعدادی بعد از اینکه پیام رو دریافت کردن، برای پرداخت شهریه اعلام آمادگی کردن... 

اما چه سود ، نوشدارو پس از مرگ سهراب/نجاتی/میکائیل(؟!)


در پایان بابت هر قصور و بی تجربگی از همگی عذرخواهی می کنم.


همینطور از خانم ها ترابی ،بشیری ، جهانی پور و آقایون ایزدی ، قربانی و قدکساز بابت بودنشون و انرژی ای که به من دادن ، سپاسگزارم.


و


واقعاً قدردان آقایون شکوری و حیدری هستم که تو این مدت خیلی اذیتشون کردم اما با صبر زیاد من رو راهنمایی کردن و من  از تجربه هاشون خیلی استفاده کردم.



و چه تلخ سرانجامی است سرانجام این دوره ی بازیگری ...



نظرات 8 + ارسال نظر
مسعود زرگر شنبه 16 آذر 1392 ساعت 21:25

ناراحت کنندست اما خداییش یه نفره(با تاکید!) خیلی خوب کار کردید،و خب دیگه تقصیر شما نیست.
باشد که دیگر جام زهر ننوشید.

سعید ایزدی شنبه 16 آذر 1392 ساعت 21:46 http://kafankhafan.blogfa.com

من همانطور که حضوری بهتون گفتم. باز هم می گم که واقعا زحمات شما فراتر از چندین کلاس بود. و این اتفاقات تقصیر شما نبود و خودتون رو به خاطرش انقدر ناراحت نکنید.

محسن قدکساز شنبه 16 آذر 1392 ساعت 21:48

انصافا زحمت هایی که کشیدید از زحمت هایی که ما دو نفر روی هم برای کلاس کارگردانی کشیدیم بیشتر بود. این اتفاق به شما تجربه ای داد که خیلی از اعضای با سابقه تر هنوز همچین تجربه ای ندارن. نقاط مثبت این تلاشها خیلی بیشتر از اون جملاتیه که تو متن نوشته شده.

شکور یکشنبه 17 آذر 1392 ساعت 12:14

فوایدی که در شکست هست اونقد زیاده که شاید حتی شکست واقعا از هر پیروزی ای، پیروزی تر باشه.
کانون جاییه که باید شکست بخوریم تا یاد بگیریم... تا با استفاده از تجربیات این شکست ها، فردا یه وقت تو مجامع مهمتر شکست نخوریم. این یه پیروزی بزرگه که با یه شکست کوچیک جلوی شکست های بزرگ رو بگیریم...
حالا وقت استفاده از تجربه است. نباس دلسرد بشید. اتفاقا حالا باید دلگم بشید و تکیه کنید به تجربه ی دقیق و پخته ای که به دست آوردید
این تجربه باید مانعی باشه برای وقوع کوچکترین مشکل در کار بعدی شما.
شکور

توفیقی یکشنبه 17 آذر 1392 ساعت 20:50

آفرین بر پشتکار تو...

حق طلب یکشنبه 17 آذر 1392 ساعت 22:26

به شدت اعصاب خورد کنه.
اما این نیز بگذرد.
مهم اینکه همه باهات همدردی می کنیم

محمد مهدی اهل خیر(قربانی) دوشنبه 18 آذر 1392 ساعت 00:18

واقعا
واقعا حیف شد
وووولیییییییییییی به شدت خسته نباشید

daneshjoo سه‌شنبه 19 آذر 1392 ساعت 19:41

من حاضرم به همه زنگ بزنم پولشونو بیارن کنسل نکنین تورو خدا!
حداقل شروع ترم جدید بزارین!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد