کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

فعالین رویش

خودم، عباس شکوری و سعید چراغعلی برای پاورپوینت.
دیشب پاورپوینت رو درست کردم. چندتا عکس از میزان استقبال دانشجویان باید بهش اضافه میشد که سعید چراغعلی و من این کار رو کردیم. عباس شکوری هم شرحی بر روی تمام فعالیت ها مینویسه. قبل از این هم عباس تمام فعالیت ها رو لیست کرده بود.
مهدی قربانی و خانم ترابی برای رایت فیلم ها.
مهدی قربانی به تنهایی تیتراژ 9 تا فیلم رو آماده کرد و همه رو کانورت کرد تا به فرمت دلخواه جشنواره در بیاد. خیلی سریع هم این کار رو کرد. درود خدا بر او روزی که زاده شد و روزی که رایت کرد و روزی که...

دم همتون گرم.

نظرات 2 + ارسال نظر
سعید چ.ع شنبه 16 آذر 1392 ساعت 21:41

درود خدا بر او و بر تو

محمد مهدی اهل خیر (قربانی) یکشنبه 17 آذر 1392 ساعت 01:24

من از عباس ممنونم که ادیوس رو به من یاد داد تا بتونم کاری برای کانون بکنم
وهمین طور از امیر عباس که به من اعتماد داشت و اینو به من سپرد
همگی خسته نباشند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد