کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

گزارش فعالیت و فعالین مسئولیت های بنده

 گزارش زیر درمورد برنامه هایی هست که یا مدیریت اونها به من محول شده یا یک مسئولیت خاص از اون پروژه به من داده شده بود.

 

 ۱- خسته نباشید: 

با توجه به عدم حضور کارگردانان فیلم در کشور، کنسل شد و به پروژه ی تحلیل سینمای علمی-تخیلی به عنوان آخرین پروژه ی اکران کانون در ترم، تبدیل گشت 

 

2- پروژه ی تحلیل سینمای علمی تخیلی: 

فعالین: من، برخورداری، چراغعلی 

 فیلم ها توسط ایزدی تهیه شده است.

طرح پروژه به همراه فیلم ها به خانم برزگر ارائه و فیلم ها تایید شد.

خانم مرزوقی از طراحی پوستر انصراف دادند.  

خانم برخورداری و سعید چراغعلی در حال طراحی پوستر و بنر هستند. 

منطقه 9 توسط ایزدی و بهشت توسط خود بنده ویرایش خواهد شد. 

 

3- هفته ی میرکریمی:  

در انتظار تماس آقای هامون، مدیر برنامه های آقای میرکریمی هستم 

 

4- رویش: 

فعالیت های سال گذشته ی کانون را جمع آوری کردم و به دبیر تحویل دادم. 

در حال تهیه ی فیلم های خودم برای ارائه به جشنواره هستم. 

 

5- کارگاه ویرایش تجربی فیلم: 

این پنج شنبه به خاطر بحث حضور ریاست جمهوری کنسل و آخرین جلسه به هفته ی بعد موکول شد 

 

6- کلاس مقدمات تدوین تجربی: 

در حال بررسی بهترین زمان برای آغاز تبلیغات هستم 

 

7- پروژه ی ساخت اولین قسمت از سی قسمتی برای ارائه به شبکه دو تحت قالب پروژه ی ساخت فیلم کوتاه: 

در انتظار مهدی رسولی برای طرح ابتدایی فیلمنامه هستم  

 

۸- درمورد کلاس بازیگری: 

با پیامک خانم نجاتی برای مشورت پستی در سایت کانون ها گذاشتم که میتونید با کلیک روی «پست» ببینید.

 

شکور

نظرات 4 + ارسال نظر
Faranak Nejati پنج‌شنبه 14 آذر 1392 ساعت 20:09

سپاس فراوان آقاى شکورى !

محمد مهدی اهل خیر (قربانی) جمعه 15 آذر 1392 ساعت 01:08

خسته نباشید

محمدمهدی رسولی جمعه 15 آذر 1392 ساعت 08:05

بعد از اکران های مستند هم ب طرح برای شبکه 2 می رسیم و هم فیلم مستند کانون رو ب اتمام می رسونیم . . .

بشیری جمعه 15 آذر 1392 ساعت 09:55

خسته نباشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد