کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

خاطره / یک زندگی کانونی

طبق وظیفه ای که از طرف امیر حیدری برای رویش پیشنهاد شد و پذیرفتم، شروع کردم به نوشتن فعالیت های کانون از مهر سال پیش تا مهر امسال

فکر میکردم کار ساده ای باشه

تو وبلاگ ماه به ماه رو باید بزنی و فعالیت ها رو یادداشت کنی

از ساعت 1 شب شرع کردم و گفتم خوب یه ساعته تمام میشه ولی الان ساعت 4 صبحه و من فقط تا الان 5 ماه رو نوشته ام!

چیزی که باعث شد این پست رو این وقت شب بذارم اینه:

چقـــــــــــــــــــــــــدر کار

چقــــــــــــــــــــــدر فعالیت

چقــــــــــــــــــــــدر زحمت

چقــــــــــــــــــــــدر فکر

چقــــــــــــــــــــــدر همکاری

چقــــــــــــــــــــــدر مدیریت

چقــــــــــــــــــــــدر دوستی

چقــــــــــــــــــــــدر رفاقت

چقــــــــــــــــــــــدر فیلم

چقــــــــــــــــــــــدر نقد

چقــــــــــــــــــــــدر حرف

چقــــــــــــــــــــــدر ...

خیلی ناراحت کننده اس... من فقط داشتم 5 ماه رو بررس می کردم و اینقد برام عجیب اومد

فکرش رو بکنید 8 سال...

8 سال!

اگه مثل من مجبور شید یه بررسی روز به روز بکنید این وبلاگ رو به نظرم اهمیت این گونه کانون های بسیار فعال رو در جو سینمایی کشور درک میکنید. ما به شدت در عمق بخشیدن به فکر هنری دانشجوها، موثر بوده و هستیم.

ما خیلی خیلی خیلی فعالیم

خیلی وحشتناک

و فعالیت الان کانون با 8 سال پیش قابل قیاس نیست

به عینه ارتقای مستمر و سیستماتیک کانون رو حس میکنم

...

برای من این لحظه ، ساعت 4 صبح ، بعد از درک عمیق تر این طول زمانی و تغییرات کانون، بسیار خوشحال کننده و بسیار غم انگیزه...

چیزی که الان دارم بهش فکر میکنم، یه کانون ساده نیست. یه زندگیه.

امیدوارم آدم های خوبی باشیم.

شکور

نظرات 10 + ارسال نظر
جهان دوشنبه 11 آذر 1392 ساعت 09:02

خعلب خوب بود.

شهسواریان دوشنبه 11 آذر 1392 ساعت 09:59

محمدمهدی رسولی دوشنبه 11 آذر 1392 ساعت 15:34

عباس ی خداحافظی بکن از کانون ک دوباره شور راه بیفته تو وبلاگ ی کم فضا عوض بشه . . .

سعید ایزدی دوشنبه 11 آذر 1392 ساعت 15:39 http://kafankhafan.blogfa.com

khaghani دوشنبه 11 آذر 1392 ساعت 17:08

توفیقی دوشنبه 11 آذر 1392 ساعت 20:11


ایشالله

ترابی دوشنبه 11 آذر 1392 ساعت 20:37

Faranak Nejati دوشنبه 11 آذر 1392 ساعت 21:34

این کانون خودش به تنهایى یه "زندگى" ِ

حق طلب سه‌شنبه 12 آذر 1392 ساعت 01:26

منم امیدوارم آدم های خوبی باشیم

سارا حنانی چهارشنبه 13 آذر 1392 ساعت 00:45

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد