کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

مصداق جدید از قانون موقعیت پیمانکاری

تا جایی که من متوجه شدم، به کانون پیشنهاد فیلمبرداری از نحوه ی عملکرد یک دستگاه در درون دانشگاه داده شده است. تاجایی که من متوجه جزئیات شدم، این پیشنهاد، مصداقی از قانون موقعیت پیمانکاری و بند سوم این قانون است. دوستانی که علاقه مند به اجرای این پروژه هستند مطابق با این قانون اقدام کنند. خواهش میکنم از این مرحله به بعد نیز مسئول اساسنامه مدیریت این جریان را برعهده بگیرد. اگر اشتباه نکنم پروژه می بایست تا دو هفته دیگر اجرا شود. مسئول اساسنامه جزئیات را از آقای مرتضوی -از کارمندان امورفرهنگی- جویا شوند.

ممنان. شکور

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد