کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

گزارش فعالیت: میرکریمی // داستان در حال پیچیده شدن است!

فعال: جناب مثبت و خودم 

داستان: 

قضیه هر لحظه داره پیچیده تر میشه. اول پیشنهاد خسته نباشید رو دادم که سریع اکران کنیم. بعدش به فکر امروز همزمان با فجر افتادم، بعد به فکر امروز برای دو هفته بعد و قبل از فجر افتادم، حالا اصلا یه وضعیتی شده: 

هفته ی میرکریمی ... با اکران تمامی آثار میرکریمی 

زیر نور ماه، کودک و سرباز، اینجا چراغی روشن است، خیلی دور خیلی نزدیک، به همین سادگی، یه حبه قند: مولوی 

خسته نباشید از فجر سال پیش و حق السکوت و امروز از فجر آینده: تالار ابوریحان 

می ترسم آخرشم هیچکدومش نشه! 

منتظر پاسخ مدیربرنامه های میرکریمی و برگشتن افشین هاشمی از خارج از کشورم. در حال تلاشم  

شکور

نظرات 3 + ارسال نظر
سلیمه رحیمی یکشنبه 10 آذر 1392 ساعت 18:16

دوستان کانون فیلم من چند روز پیش فیلم «تنهای تنهای تنها» رو دیدم. بسیار فیلم خوبیه. البته نمی دونم دانشجوها می پسندن یا نه ولی به هر حال می دونم این فیلم امروز یک شنبه دانشکده پزشکی دانشگاه اکران شده (با حضور کارگردان). فردا هم امیرکبیر اکران خواهد شد. بد نیست ما هم تو دانشگاه اکرانش کنیم.
اگه پایه بودین به من خبر بدین که با کارگردان هماهنگ کنم. فکر کنم اونم پایه باشه
شماره ی منو هم آقای فرامرزی دارن. فردا هم احتمالا میام دانشگاه

محسن قدکساز یکشنبه 10 آذر 1392 ساعت 21:46

این پُست ویرایش شده؟!

به قدکساز دوشنبه 11 آذر 1392 ساعت 01:00

ویرایش شده ولی چند مین بعد از نوشته شدن و قبل از اینکه کسی درموردش نظر بذاره.
قبلا ب خانم جهانی هم عرض کرده بودم که تا وقتی نظری زیر یه پست قرار نگرفته و زمان زیادی از پست نگذشته، ویرایش های غیرماهوی، مطابق با عرفی که ویرایش رو منع میکنه، مجازه.
نمیدانستی؟
شکور

البت اگه مخالف با این رویه هستی بگو که ببینیم عرفش تا چه حد روال هست و اگه خیلی روال نیست، نظرت رو اعمال کنیم.
شکور

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد