کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

فردا یکشنبه ساعت 9:30 تا 10


اضافه شده ساعت 22، 9 آذر :دوستان عزیز کانونی حضور شیردل برای ما یک اتفاق بزرگ است .ایشون به آقای رسولی گفتند که ارتباط خوبی با جوونا دارند.شما کانونی ها همیشه در موقعیت فورس ماژور کمک کردید .این بار نیز بشتابید.

سلام دوستان.از نفیسه صالح آبادی سپاسگزارم که تنها کسی بود که به اومد ن به دانشگاه ساعت 8 صبح لبیک گفت برای چسباندن پوستر  با وجود اینکه هیچ کلاسی نداشت. باشد که همگی درس بگیریم.البته من دلم سوخت و گفتم 9 و نیم بیا.بدتر از همه تلاشش بی پاسخ موند واجازه چسباندن بهش داده نشد. اما فردا دیگه 100 در 100 می چسبونیم.این افراد 9:30 صبح جلوی کانون باشند تا ساعت 10 البته و بقیه هم به محض فارغ شدن از کلاس یا همین موقع

 پرنیان فلاح-پریماه مرادی -کاظم فاضلی-رضا یوسف دوست-

نکته :به تعدادی از نیروی عالی و با گذشت نیاز داریم تا با داوطلب شدن برای رفتن به دانشگاه های مختلف   در امر پوستر زنی سهیم شوند.هر په سریعتر تا دو روز به من بگید.


من افراد مورد نظرم آقایان فرامرزی-زرگر -قدکساز  و خانم جهانی پورند که فعلا دوتاشون مخالفت کردند.

می تونید  در مسابقه شرکت کنید و بگید این دوتا کدومند به نظرتون؟

نظرات 8 + ارسال نظر
جهان شنبه 9 آذر 1392 ساعت 20:41

والا سبا جان من شرمنده ام.شرایط کمک کردن تو این مورد رو ندارم.ببخشید

حق طلب شنبه 9 آذر 1392 ساعت 21:39

خب با تو شد سه تا

جهان شنبه 9 آذر 1392 ساعت 22:02

البته احتمالا دوستم بتونه یه کاریش بکنه.
دانشگاه تهران درس میخونه.
خبرت میکنم.

شهسواریان یکشنبه 10 آذر 1392 ساعت 09:18

برید کنار من اومدم !

شکور یکشنبه 10 آذر 1392 ساعت 16:19

فرامرزی و قدکساز؟

حق طلب یکشنبه 10 آذر 1392 ساعت 19:28

فرامرزی (به راحتی پیشبینی می کردم)زرگر!!! جهانی!!!!
به قدکساز نگفتم هنوز
آقای قدکساز نظر مثبتتون چیه؟برید دانشگاه صدا و سیما نزدیک دانشگاه

نظری ندارم. سه شنبه میرم. چهارشنبه هم دانشگاه شریف میرم.
قدکساز

به حق طلب یکشنبه 10 آذر 1392 ساعت 21:56

سبا جان
به کامنتا دقت نکردی فک کنم.
من گفتم احتمالا بتونم پوستر بدم دوستم ببره دانشگاه تهران.
من قطعا میخواستم به این پروژه کمک کنم که به کانونی شدنش رای دادم.پس خیالت راحت.
تا الان هم هر جا تونستم کمک کردم از مشورت دادن ناچیزم گرفته تا کاغذ چسبوندن امروز.
من متاسفانه در حال حاضر در شرایطی هستم که نمیتونم تو کانون فعالیت عمیق داشته باشم ""دوست دارم"" اما ""نمیتونم"" . باور کن این دو تا فرق دارن
من از پستا و کامنتات و گاها حرفات این حس بهم القا میشه که تو اصرار داری خیلیا تو کانون میتونن کمک کنن اما نمیخوان.اگه در مورد من هم چنین تفکری داری و به خاطر همونه که تو این دو تا پستت اسمم در راس قرار داره باید بگم که اشتباه میکنی :-)

جهان

حق طلب یکشنبه 10 آذر 1392 ساعت 22:16

به پریسای عزیز:
همیشه به تنها کسی که شک نکردم راجبش در مورد کمک تو بودی در اینجا هم از تنها کسی که انتظار مثل قبل ازش نداشتم تویی چون شرایطتو می دونم و می دونم وقتی میگی نمی تونی واقا نمی تونی.
بنابراین فقط بر این اساس اسمتو نوشتم که در هفته پیش بعد رای گیری کانونی اس دادی دانشگاه تهران بامن.وگرنه که اصلا توقع ندارم در این شرایط خودتو اذیت کنی وقتی این همه نیروی اکثرا همیار داریم.منظورمن بیشتر از کسانیکه کمک نمی کنند چند نفر محدود بودند .تو پست اخیر هم کاملا اسما اتفاقی نوشته شده و هیچ اولویتی در بین نبوده.اسم تو نا خوداگاه اولا تو ذهنم امد
راحت باش .
راجب دانشگاه تهران هم صحبت می کنیم با هم

فدات
جهان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد