کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

گزارش فعالیت 2 یا از سیر تا پیاز این قانون کلاس های هزینه دار

این پست در راستای پست هایی که توش می خوام کامل بگم چه روندی باید طی بشه تا یکی از اعضای کانون بتونه یک کلاس را با قانون جدید نوشته شده برگذار کنه. 


 

 همونطور که در پست فعالیت قبلی گفتم قرار بود که امروز یک جلسه با حضور 8 نفر از افراد تشکیل بدم و توش شورای 5 نفره رو انتخاب کنم. ولی در دقایق آخر خانم مرادپور اطلاع دادند که نمی تونند توی جلسه شرکت کنند. 

جلسه با من و عباس و امیر و چراغ و عطار و خانم ها ترابی و توفیقی راس ساعت 1:10 دقیقه شروع شد. اول تصمیم گرفتیم که اعضایی رو که به نظرمون برای این شورا مناسب هستند رو بنویسیم. بعد هر کسی می رفت از بین افراد مشخص 5 نفر رو به عنوان گزینه های خودش برای شورا مشخص می کرد. ولی به هر کسی که رای می داد. دلیل رای دادن خودش رو می گفت. بعد از اینکه تمام 7 نفر رای های خودشون رو دادند. رای ها رو شمردیم. و به دلیل اینکه رای مساوی نداشتیم 5 نفر در سری اول انتخاب شدند. بعد از مشخص شدن 5 نفر از بین اون ها یک نفر رو به عنوان مسئول انتخاب کردیم. جلسه ساعت 1:45 تموم شد. 


به دلیل اینکه من به عنوان مسئول شورا انتخاب شدم اول وظیفه دارم که اسامی شورا رو توی وبلاگ اعلام کنم که همین کار رو کردم. حالا بعد از اعلام، دو روز کاری وقت دارم که با این 4 نفر صحبت کنم و ببینم اول صلاحیت استاد رو تایید می کنیم یا نه. اگه تایید نکردیم که کلاس کنسله. اگه تایید کردیم باید ببینیم با مواردی که استاد گفته یعنی سقف و هزینه موافقیم یا نه. اگه موافق بودیم که عباس شکوری می ره دنبال تبلیغ و ثبت نام. اگه موافق نبودیم عباس می تونه توی مورد هاش تجدید نظر کنه و اون شرایط رو به من اعلام کنه. ما دوباره دو روز وقت داریم بررسی کنیم و باز روند مثل قبل طی میشه. 

نظرات 7 + ارسال نظر
شکور جمعه 8 آذر 1392 ساعت 19:02

آفرین به این پست هات
شکور

قربون دایی
ایزدیم

حق طلب جمعه 8 آذر 1392 ساعت 19:37

جهان جمعه 8 آذر 1392 ساعت 20:39

گزارش فعالیتای اینجوری خعلی خوبه.
خوشحالم که بین بچه ها باب شده

ترابی جمعه 8 آذر 1392 ساعت 21:36

ترابی جمعه 8 آذر 1392 ساعت 21:41

خوب بود مرسی

حواستون باشه خانم ترابی. مخاطب اصلی این پست های من شما هستید. باید حواستون باشه در ترم بعد اگه همچین موردی پیش اومد شما هم باید همینطوری رفتار کنید.
ایزدیم.

ترابی جمعه 8 آذر 1392 ساعت 22:18

بله با دقت همه چی رو پی میگیرم که بهشون عمل کنم

در وصف دقت زیاد خانوم ترابی همین بی که دو تا سه تا کامنت میزارن.
بعله ;-)
جهان

محمد مهدی اهل خیر (قربانی) شنبه 9 آذر 1392 ساعت 00:01

خیلیم خوب
ممنون سعید و اعضایش

شما خرخره ما رو نجوی خودش یه دنیا تشکره.
ایزدیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد