کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

گزارش فعالیت 1 یا از سیر تا پیاز این قانون کلاس های هزینه دار

توی این سری از اعلام فعالیت ها می خوام به طور دقیق تمام کار هایی که انجام می دم برای اینکه اولین مصداق قانون کلاس های تشکیل شده توسط یکی از اعضای کانون در دریافت پول درست انجام بشه رو به طور کامل شرح بدم. 


هدف از این کارم اول اعلام فعالیت، بعد اینکه کسایی که می خوان کلاس برگذار کنند یا کسانی که می خواند توی این کلاسها شرکت کنند و همینطور مسئولین اساس نامه بعدی دقیقا بدونند چه روندی رو باید طی کنند. 


خواهشمندم برای یک بار هم که شده این سری از پست های من را مطالعه بفرمایید. 


  1. جناب عباس شکوری به عنوان اولین عضوی که می خواد این کار رو انجام بده به من دیشب موضوع رو گفت. و امشب اون رو توی وبلاگ اعلام کرد. بر اساس قانون من از زمان اعلام توی وبلاگ وظیفه دارم جلسه ای با حضور 10 نفر از اعضای کانون که توی قانون اومده رو تشکیل بدم. یعنی به عبارت دیگر من چهارشنبه یا شنبه باید یک جلسه با حداکثر تعداد از 10 نفر تشکیل بدم. 

نکته 1: شکوری اول وظیفه داشت به من اعلام کنه و بعد توی وبلاگ پستش رو بذاره.

نکته 2: من از وقتی که توی وبلاگ اعلام میشه 2 روز وقت دارم جلسه بزارم و نه وقتی که بهم گفته میشه. به عبارت دیگه اگه عباس توی وبلاگ اعلام فعالیت نمی کرد من می تونستم حتی یه هفته بعدش جلسه رو تشکیل بدم. 

2.  وقتی دیشب عباس به من گفت که قصد تشکیل کلاس داره، امروز دنبال 10 نفر گشتم که درباره زمان جلسه باهاشون صحبت کنم. این 10 نفر کیا هستند؟

شکوری، حیدری، عطارپور، چراغعلی و فرامرزی: 5 نفر شورای مرکزی. 

خانم مرادپور: مسئول لوکیشن 

خانم توفیقی: مسئول حق رای 

خانم ترابی: مسئول مالی 

قدکساز: مسئول وبلاگ 

خودم: مسئول اساس نامه 

من چون فقط چهارشنبه و شنبه رو وقت دارم برای تشکیل جلسه برای همین توی این دو روز 4 زمان رو مشخص کردم و از هر کدوم از این 9 نفر خواستم که زمانی که می تونند بیان رو بگند. و بعد از صحبت با همه قرار بر این شد که جلسه فردا ساعت 13 تشکیل بشه. البته دو نفر از این 10 نفر نمی تونند توی جلسه فردا شرکت کنند. ولی چون اگه جلسه رو شنبه می ذاشتم جلسه با تعداد کم تری تشکیل می شد من چهارشنبه رو انتخاب کردم. 

نکته: حتما لازم نیست که توی جلسه هر 10 نفر حاظر باشند. باید تا می تونستم زمان رو جوری انتخاب می کردم که تعداد بیشتری از بچه ها بتونند توش شرکت کنند. 

3. حالا این 10 نفر قرار چیکار کنند؟ این 10 نفر قرار که از بین اعضای کانون 5 نفر  و از بین اون ها یک نفر رو به عنوان مسئول انتخاب کنند. این 5 نفر وظیفشون اینه که صلاحیت استاد سقف کلاس و هزینه رو مشخص کنند. برای همین باید در هر مورد دید کافی داشته باشند. 

نکته 1: 10 نفر می تونند 5 نفر رو از بین خودشون یا کسانی که توی این 10 نفر نیستند انتخاب کنند. 

نکته 2: استاد نمی تونه توی 5 نفر باشه. مثلا این بار که عباس شکوریه. اون 10 نفر نمی تونند شکوری رو توی 5 نفر راه بدند. 

4. من موظفم بعد جلسه لیست 5 نفر رو بذارم توی وبلاگ.  

5. من باید پیشنهاد استاد رو در مورد سقف کلاس و هزینه مورد نظر به مسئول شورا بگم. و مسئول کافی بدون تشکیل جلسه موافقت یا مخالفت خودش و اون 4 نفر دیگه رو اعلام کنه. دو روز کاری هم وقت داره. 

نکته 1: اگه اون 5 نفر کوتاهی کنند و تو 2 روز کاری نظرشون رو ندند به منزله مواقت با پیشنهادات استاده. 

نکته 2: اگه رای ها مساوی باشه به منزله مخالفت با پیشنهادات استاده. 

نکته 3: اگه با پیشنهادات استاد مخالفت کردند. استاد باز هم می تونه پیشنهاد جدید بده و دوباره شورا 5 روز وقت تصمیم گیری داره.

نظرات 4 + ارسال نظر
جهان چهارشنبه 6 آذر 1392 ساعت 07:59

کاش معاون ها هم میتونستن تو این جلسه شرکت کنن.
االبته میدونم لزومی به حضورشون نیست

رضا ی.د چهارشنبه 6 آذر 1392 ساعت 10:11

با اینکه با کل قضیه مخالف بودم وهستم خوندمش

حق طلب چهارشنبه 6 آذر 1392 ساعت 23:48

مرادپور پنج‌شنبه 7 آذر 1392 ساعت 03:32

اکی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد