کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

گزارش فعالیت و فعالین پروژه اکران دیوانه از قفس پرید

سلام


ازطرف خانم شهسواریان:


خب این هم از فعالین و شرح اجرای اولین اکرانی که مدیر اجرایی اش بودم!
  

برایم تجربه ی خیلی خوب اما استرس آوری بود، استرس برای رساندن پوستر
 و مخصوصا برای روز اکران که صداگذاری مشکل داشت و مقصرش جز سالن الزهرا
خودم هم بودم، یعنی باید خیلی زودتر هماهنگ می کردم. باید بگویم روحم هم خبر نداشت
 که یک گروه دیگر تئاتر ساعت 2:30 در تالار الزهرا اجرا دارند و قرار بود ساعت یک
فیلم پخش شود که با حساب دو ساعته بودن فیلم، ساعت سه تمام می شد.
مجبور شدیم دوازده و نیم شروع کنیم و عجله ای شدن باعث شد تا ناهماهنگی ایجاد شود.
 
اما مهمتر از همه لطف دوستانی بود که به من ِ ترم اولی کمک کردند
و اینطوری یک فیلم توانست رنگ پرده ببیند. واقعا از همه ی فعالین ممنونم
و پیگیری هایشان قابل تحسین است، گاهی هم کچلشان کردم!
از دور که به کانون فیلم نگاه می کردم فکر می کردم چه فضای خوبی دارد
برای رشد کردن، واردش که شدم مطمئن شدم
(به حساب چاپلوسی نگذارید، بحث نمره هم که درمیان نیست!!)
اگرچه وقفه افتاد برای اکران، کلاس های چندتا از رشته ها کنسل شده بود،
تبلیغات به پوستر و تراکت محدود بود و همینطور سالن های دیگر برنامه داشتند
ولی به نظر من جمعیت قابل قبولی آمد.
شاید دو- سه جا وبلکه بیشتر در کار ایراد باشد
(که باز هم از طرف من است) اما آدم باز هم دلش می خواهد اکران کند!
قول می دهم برای پروژه های بعدی حداقل کم نقص باشد.
 
با سپاس فراوان از
خانم ها و آقایان:
ایزدی
پاییزی
پشت مشهدی
ترابی
حیدری
خاقانی
شهسواریان (خواهرم برای طراحی پوستر)
صالح آبادی
ضمیری
طاطائی
فرامرزی
قاسمی
قدکساز
قربانی
ولی پور
مثبت
مینایی
همایون روز
یوسف دوست
 
خداقوت و موفق باشید .


نظرات 13 + ارسال نظر
شکور دوشنبه 4 آذر 1392 ساعت 22:59

دمتان گرم
مخصوصا خود شما خانم شهسواریان که واقعا یکی از امید های کانون هستید.
شکور

محمد مهدی اهل خیر (قربانی) دوشنبه 4 آذر 1392 ساعت 22:59

اولا : یه خسته نباشید به خانم شهسواریان
دوما : یه خسته نباشید به افرادی که کمک کردن
سوما : می خوام پست ش کنم

ولی در مورد این پست :

مزایا : با وجود خیلی از گله های که می شد از طرف خانم شهسواریان
مطرح شه ولی مطرح نشد و نشان دهنده متانت مدیر اجرای است.

معایب :
گزارش فعالیت خوبی نیست
اعلام فعالیت خوبی هم نیست
متن منسجمی نیست و پراکنده گویی دارد

جهان دوشنبه 4 آذر 1392 ساعت 23:23

بسیار بسیار خسته نباشی نیلوفر جان

سعید ایزدی سه‌شنبه 5 آذر 1392 ساعت 00:24 http://kafankhafan.blogfa.com

من جز فعالین نبودم . تراکت ها رو که گرفتم فکر می کردم صد در صد می رسم. ولی چون تازگی ها اومدنم به دانشگاه دچار مشکل شد. ترسیدم تراکت ها رو دادم به قربانی. فردا صبحش که اومدم قربانی رو پیدا نکردم ازش بگیرم. اون هم تراکت ها رو داده بود به مثبت و اون رفته بود پخشش کنه .

اینا رو به مثبت هم گفتم بهتون بگه.

ب سه‌شنبه 5 آذر 1392 ساعت 00:59

من از خوندنش لذت بردم!
ولی پور

فواد مثبت سه‌شنبه 5 آذر 1392 ساعت 08:42

وظیفه بود

فواد مثبت سه‌شنبه 5 آذر 1392 ساعت 08:52

"به اقای ایزدی":
این چه حرفیه دیگه؟؟؟

سعید پشت مشهدی سه‌شنبه 5 آذر 1392 ساعت 10:43

خسته نباشید

شهسواریان سه‌شنبه 5 آذر 1392 ساعت 13:26


کامنتی برای همه ی نظرها:
ممنون آقای شکوری
آقای قربانی ممنون ولی چرا اعلام فعالین خوب نیست؟
مچکرم خانم جهان!
میدونستم آقای ایزدی اما به نظر من فعال محسوب می شدید
خانم ولی پور قابل شما رو نداشت
آقایان پشت مشهدی و مثبت با تشکر

شهسواریان سه‌شنبه 5 آذر 1392 ساعت 13:48

راستی اگه کسی جا موند بگین .

خاقانی سه‌شنبه 5 آذر 1392 ساعت 16:13

با وجود همه ی اتفاقات و ناهماهنگی ها خوب بود. خسته نباشید.

ترابی چهارشنبه 6 آذر 1392 ساعت 17:42

خسته نباشید خیلی زیاد برای تو که این همه استرس رو هم تحمل کردی

توفیقی پنج‌شنبه 7 آذر 1392 ساعت 22:33

خسته نباشی
من که برا مستند و نمایشگاه پیش خانم برزگری در رفت و آمد بودم، پیگیری هاتو میدیدم و تعجب میکردم چه شوقی،چه پشتکاری از یه ورودی جدید...
پرتوان باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد