کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

"الخیر فی ما وقع "یا همان اکران انیمیشن با محوریت دوبله

این پست تا آخر امروز سنجاق است


متاسفانه این برنامه برای این ترم کنسل شد ایشالا عمری باشه بعدها اقدام میکنم.

به نام خدا 

عرضم به حضورتون که ...

به دلیل کمبود زمان، اکران انیمیشن دوبله شده ی دانشگاه هیولاها با حضور عوامل دوبله (گلوری) طی یک موقعیت فورس ماژور عجیب احتمال بسیار بسیار قوی در طول هفته آینده رخ میده. 

از همه دوستان خواهش میکنم بیان کمک.خواهش 


جهان

نظرات 8 + ارسال نظر
محمد مهدی اهل خیر (قربانی) دوشنبه 4 آذر 1392 ساعت 22:19

من هستم و موفقیت این پروژه رو آرزو می کنم

:-)
جهان

امیر حیدری دوشنبه 4 آذر 1392 ساعت 22:54

سعید ایزدی سه‌شنبه 5 آذر 1392 ساعت 00:49 http://kafankhafan.blogfa.com


جهان

شکور سه‌شنبه 5 آذر 1392 ساعت 01:03


فیلم رو با فرمت خوانا به 5شنبه برسونید که تو کلاس براتون ویرایش کنیم
شکور

فواد مثبت سه‌شنبه 5 آذر 1392 ساعت 08:44

در خدمت می باشیم

شهسواریان سه‌شنبه 5 آذر 1392 ساعت 13:28

حیف شد که ...
ولی ایشاالله ترم دیگه

نداعلیپور سه‌شنبه 5 آذر 1392 ساعت 20:50

امیدوارم ترم اینده اکران کنید

حق طلب سه‌شنبه 5 آذر 1392 ساعت 20:52

ایشالله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد