کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

اکران دانشگاه هیولاها / دوبله گلوری / یک شنبه 3 آذر

به نام خدا 

 خیلی حس خوبیه وقتی بعد از یک هفته انگشتات صفحه کیبورد رو لمس میکنه   

   

  عرضم به حضورتون که یک شنبه 3 آذر ساعت 4 بعد از ظهر گلوری قراره دانشگاه هیولاها رو اکران کنه. 

از همه دوستان دعوت میکنم که بیان با هم بریم کار رو ببینیم شاید طلسم این اکران شکست و بالاخره یه انیمیشن مناسب برای این اکران یافت شد. 

مخصوصا که شنیدم این انیمیشن با مصائب کمتری برای اکرانش روبروئه. 

هر کس که میتونست بیاد یا اینجا کامنت بذاره یا با من تماس بگیره. 

ترجیح اینه که همه با هم از دانشگاه بریم ولی محض احتیاط آدرس فرهنگسرایی که انیمیشن اونجا اکران میشه رو برای دوستان میذارم. 

 

فرهنگسرای فردوس : فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، بعد از چهارراه مخابرات، فرهنگسرای فردوس  

 

منتظرم  

 

جهان

نظرات 4 + ارسال نظر
جهان جمعه 1 آذر 1392 ساعت 12:04

با تشکر

محمد مهدی اهل خیر (قربانی) جمعه 1 آذر 1392 ساعت 14:00

کاش میتونستم بیام

کاش :-(

جهان

توفیقی جمعه 1 آذر 1392 ساعت 15:46

من به این یکی امید دارم

من نیز به امید تو امید دارم
جهان

شکور جمعه 1 آذر 1392 ساعت 20:40

از دانشگاه اتوبوس بگیرید. نمی گیرید؟
شکور

تا حالا فقط ۶ نفر شدیم.
ون میدن؟
جهان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد