کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

رای گیری

تا پایان رای گیری سنجاق است.


سلام دوستان.من شنبه ها نیستم.

تبدیل پروژه  شخصی اکران  سه مستند  در 18 و19 آذر ،، به پروژه کانونی رو به رای میزارم. اصلاحیه :جمعه 1  آذر ساعت 2:10 : پایان رای گیری :دوشنبه 12 شب لطفا رای مثبت خودتون ر اعلام کنیدزیرا 

 طی صحبتی که با دوستان با تجربه کردم این پروژه کار زیادی  می بره برای تبلیغات.

حضور کامران شیردل از اساتید مستند ایران(اصغر فرهادی فیلم مستند)

دعوت از منتقد برای شرکت در اکران ها

کم بودن مخاطبین مستند ،دوستان دانشجو ،کامران شیردل رو نمی شناسند.و تمرکز ما باید بیرون دانشگاه باشه

تبلیغات باید اکثر دانشگاههای شهر تهران کانون ها فرهنگسرا ها  خبر گذاری ها تاتر شهر انجام بشه و من و مدیر اجرایی دیگه به تنهایی نمی تونیم به خوبی عمل کنیم .من دوست ندارم برای کمک از شما دوستان خواهش کنم ترجیح می دم الزامی پشتش باشه که تبلیغات بهتر انجام شه.من در حال طراحی پوسترها هستم.اما اگر کسی می تونه کمک کنه در این امر مممنون می شم.

کامران شیردل   جواب مثبت به حضورشون دادند.(به نقل از آقای رسولی)

نظرات 20 + ارسال نظر
جهان پنج‌شنبه 30 آبان 1392 ساعت 20:13

فک نمیکنم کانونی شدنش تو بهتر انحام شدن کاراتون کمک کنه ولی فعلا رای نمیدم و فکرامو میکنم.

حق طلب پنج‌شنبه 30 آبان 1392 ساعت 21:14

به نظر من که که کمک می کنه چون الزام می اورد به کمک دیگران

سعید ایزدی پنج‌شنبه 30 آبان 1392 ساعت 22:04 http://kafankhafan.blogfa.com

لطفا زمان پایان رای گیری رو هم مشخص کنید.

به نظر من این یک مصداق خوب برای پروژه کانونیه. من رای مثبت می دم.

خاقانی پنج‌شنبه 30 آبان 1392 ساعت 22:30

موافق

محمد مهدی اهل خیر (قربانی) جمعه 1 آذر 1392 ساعت 01:47

من با کانونی شدن کا کلا موافقم مگر مثل روز روشن باشه که کار شخصی هست
مواففففففففففففففففففقم
رو کمک من حساب کنید

محسن قدکساز جمعه 1 آذر 1392 ساعت 11:19

موافق

توفیقی جمعه 1 آذر 1392 ساعت 15:48

برای رای گیری پروژه کانونی که حق رای لازم نیست،هست؟

بشیری جمعه 1 آذر 1392 ساعت 19:53

موافق

به توفیقی جمعه 1 آذر 1392 ساعت 21:08

!
معلومه که حق رای باید باشه!
تنها مصداق رای گیری که نیاز به حق رای نداره، انتخاب روز جلساته!
چرا همچین فکری کردید؟؟؟؟!!!!!!!
شکور

توفیقی جمعه 1 آذر 1392 ساعت 22:35


یه آن فکر کردم چون پروژه کانونیه و همه الزام در حضور دارن،پس تو کانونی یا نبودنش حق رای دارن!
اصلا دهلیز که خودم نتایج رای گیری رو اعلام کردم یادم نبود...
بذارین به حساب کارای زیاد اینروزام!سرم شلوغه!

توفیقی جمعه 1 آذر 1392 ساعت 22:38

حق رای داران:

چراغعلی
طلاکوب
مشعشع
طاطایی
مریم حیدری
خداقلی
محمدنیا
پویا
جم
برخورداری
ترابی
توفیقی
نجاتی
پشت مشهدی
زرگر
یوسف دوست
قربانی
ارشادی
حیدری
قدکساز
ایزدی
مرادپور
شهسواریان
رسولی
مثبت
حق طلب
جهان
فرامرزی
عطار
شکوری
بشیری
........................
درمجموع 31 نفر
با حد نصاب 8 نفر

شهسواریان شنبه 2 آذر 1392 ساعت 13:48

وای چقدر خوب الان دیدم که حق رای دارم !

موافقم موافق

مریم حیدری شنبه 2 آذر 1392 ساعت 19:24

منم داشتم فکر میکردم که حق رای دارم عایا ؟ که خدا رو شکر دارم .
موافق !

ترابی شنبه 2 آذر 1392 ساعت 20:36

موافق

جهان شنبه 2 آذر 1392 ساعت 20:46

اگر واقعا تو پیشرفت کار تاثیر داره من هم موافقم خب

زهراابوللی یکشنبه 3 آذر 1392 ساعت 01:21

سلام بالاخره چند وقت پیش فرصت کردم بیام کانون اگه می پذیرید منم عضو باشم فقط یه پیشنهاد دارم فیلم زیباتر از زندگی احتمالا اواخر اذر اکران میشه یه فیلم دفاع مقدسیه ولی خیلی نگاه خاص وجالبی داره دو تا جایزم تو جشنواره گرفته مدیر پخشش گفته آمادگی اکران تو دانشگاهارو داره شمارشو می ذارم اگه پیگیری کنید خوشحالم کردید:علاقه مندان به اکران این اثر میتوانند همه روزه با شماره 88847898 – 88837252 تماس حاصل نمایند.

بیاید کانون عضو بشید و فیلم مورد علاقتون رو با کمک بچه ها اکران کنید :-)
جهان

محمدمهدی رسولی یکشنبه 3 آذر 1392 ساعت 08:59

می تونم موافق نباشم؟؟؟
نمی تونم!
پس معافقم

شکور یکشنبه 3 آذر 1392 ساعت 19:34

3-4 روز فکر کردم
من موافقم
شکور

فواد مثبت دوشنبه 4 آذر 1392 ساعت 17:43

موافق

مسعود زرگر دوشنبه 4 آذر 1392 ساعت 19:43

موافق..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد