کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

صدای ملّت

بنده صدای جمعی از اعضا شدم. ما مخالف نقد فیلم در محل کانون هستیم!

در جلسه‌ی شنبه مطرح خواهیم کرد. موافقان و مخالفان حضور داشته باشند.

نظرات 8 + ارسال نظر
جهان پنج‌شنبه 30 آبان 1392 ساعت 14:59

موافق

محمد مهدی اهل خیر (قربانی) پنج‌شنبه 30 آبان 1392 ساعت 21:01

نه با اون شدت ولی موافقم

سعید ایزدی پنج‌شنبه 30 آبان 1392 ساعت 22:06 http://kafankhafan.blogfa.com

لطقا یکم وقت بذارید. اتاق فکر من داره روش کار میکنه. لطفا تصمیم عجولانه نگیرید. این اونقدر جای بحث داره که توی جلسه تقریبا یک ساعت در موردش حرف زدیم ولی در آخر به نتجه نرسیدیم.

من هم همینو گفتم! میگم جای بحث داره. فعلا تا به نتیجه ی نهایی برسیم باید یه سازوکار بچینیم تا توی همین مدّت ها هرج و مرج ایجاد نشه!
قدکساز

Faranak Nejati جمعه 1 آذر 1392 ساعت 11:21

واقعاً این قضیه اذیت کننده است ... :|

توفیقی جمعه 1 آذر 1392 ساعت 15:48

چرا؟؟؟؟!!!؟!؟!؟!؟!؟!؟!

sh.zamiri جمعه 1 آذر 1392 ساعت 20:05

موافق

خاقانی جمعه 1 آذر 1392 ساعت 20:10

من با نقد فیلم در محل کانون مشکلی ندارم. حالا به جاش محلی در نظر گرفتید؟

شکور جمعه 1 آذر 1392 ساعت 21:13

چه این صحبت قدکساز درست باشه چه نباشه، چه درموردش بحث بکنیم چه نکنیم، من میگم بیاید قبل از هر چیز این پشت مشهدی رو با اره قطعه قطعه اش کنیم، هم به ما فاز میده هم به خودش!...
شکور

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد