کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

نمایشگاه عکس

تا پایان پروژه در صورت متعارض نبودن با پُست های مهم تر سنجاق است

 

هل من ناصر ینصرنی؟

چه کسانی درگروه من خواهند بود؟

ای کسانی که به عکس علاقه دارید،کسانی که کانون و فعالیتاشو تنها نمیذارید،برای یاری داوطلب شوید!

یک هفته نمایشگاهه و وقت برای کمک بسیار...


نظرات 14 + ارسال نظر
محمدمهدی رسولی چهارشنبه 29 آبان 1392 ساعت 10:42

اگر تهران بودم حتمامی اومدم . . .
اما مطمئنم بچه ها جای خالیم رو پر می کنند . . .
خیلی این روزا زحمت می کشید هم برنامه اکران مستند و هم عکس حسابی ممنون

مریم حیدری چهارشنبه 29 آبان 1392 ساعت 14:13

اگر طبق معمول اساتید محترم برنامه ریزیامون رو بهم نزنن من شنبه میتونم کمک کنم دوشنبه هم شاید ..

شهسواریان پنج‌شنبه 30 آبان 1392 ساعت 11:07

رو کمک من حساب کنین من هستم

توفیقی جمعه 1 آذر 1392 ساعت 15:57

به آقای رسولی:
ممنون. اما قرار نبود این دو پروژه باهم برخورد کنن.
متاسفانه نمایشگاه به دلایلی به تعویق افتاد و حالا نمیتونم تو هر دو جبهه مشغول خدمت باشم!
خبرهای بعدی رو به اطلاعتون میرسونم.

محمد مهدی اهل خیر (قربانی) جمعه 1 آذر 1392 ساعت 16:38

من شنبه از 7.30تا12 خالیم

از ده کانون باشید،لطف میکنید
سپاسات
توفیقی

Faranak Nejati جمعه 1 آذر 1392 ساعت 17:32

خسته نباشید :)
همونطور که گفتم انشالله ٣شنبه اگه کمک لازم بود من هستم :)

محسن قدکساز جمعه 1 آذر 1392 ساعت 17:56

خانم توفیقی! بدون هماهنگی سنجاق کردید اینو، بالاش هم ننوشتید چیزی!!!؟؟؟
پوستر زنی اونقدر اتفاق خاصی نیست که سنجاق بخواید بکنید. اگه چیز دیگه ایه قضیه بگید که دوباره سنجاقش کنم.

توفیقی جمعه 1 آذر 1392 ساعت 19:21

به آقای قدکساز:

طبق نظرات این پست:
http://filmclub-sbu.blogsky.com/1392/07/11/post-3172/#comments
من متوجه شدم سنجاق بدون هماهنگی میتونه انجام بشه
در شیوه نامه هم نوشته که:
تبلیغات پروژه ها تا انتهای پروژه (اکران، تا انتهای اکران.. کلاس، تا انتهای ثبت نام و مانند این مسائل) می تواند بدون هماهنگی با مسئول ارتباطات اینترنتی به وبلاگ سنجاق شود
فردا روز اول نمایشگاهه.
درخواست کمک پوسترچسبونی تنها برای فرداست
و از فردا اون جمله پاک میشه
اما چون پروژه یک هفته است و به کمک احتیاج دارم(مثل نمایشگاه کتاب) در عین تبلیغ پروژه،درخواست کمک هم دارم.
احتمالا اون جمله هم تنها برای دو یا سه روز اوله
این پست،تبلیغ خود نمایشگاست.
اشتباهم مشخص نکردن پایان رای گیری بود
چون خودم نمیدونم تا کی. دلم نمیخواد کلی سنجاق باشه و هر کی میاد بگه اه بازم نمایشگاه
اما نمیدونم بازدید از نمایشگاه در چه حد خواهد بود که مدت سنجاق کردنشو محدود کنم. ته تهش تا سه شنبه است.

محسن قدکساز جمعه 1 آذر 1392 ساعت 23:10

به خانم توفیقی:
بله بله حق با شماست. اشتباه شد!

جهان سه‌شنبه 5 آذر 1392 ساعت 08:08

با ارزوی موفقیت.هر چند دیر

نداعلیپور سه‌شنبه 5 آذر 1392 ساعت 20:54

اولا خسته نباشی توفیق جونم وهمه بچه ها که کمک کردند امروز تونستم وقت کنم بیام نمایشگاهو ببینم وبسیارخوب بود

حق طلب سه‌شنبه 5 آذر 1392 ساعت 20:54

عکس ها خوب بودن.فقط کاش عکسهای روی دیوار رو هم بزاری روی میز.تا دیده شن .

محدنیا سه‌شنبه 5 آذر 1392 ساعت 21:32

سلام خانوم توفیقیه عزیز
نمایشگاه عالی بود امروز خسته نباشی

داریوش سه‌شنبه 5 آذر 1392 ساعت 22:10

با سلام و خسته نباشید خدمت همه اعضای کانون
واقعا به عنواان نمایشگاهی از کارهای دانشجویی، عکسها واقعا زیبا و نمایشگاه موفقی بود. جدا جادارد به دوستان کانون به خاطر کیفیت بالای فعالیتها و مسیر خوبی که در کار تیمی پیش رو گرفته اند تبریک بگم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد