کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

پسر دونده

 


 


جشنواره فیلم مستند امستردام یا ایدفا (IDFA :International Documentary Filmfestival Amsterdam)

 یک جشنواره فیلم مستند است که به صورت سالانه در آمستردام پایتخت هلند برگزار می شود .این جشنواره یکی از معتبر ترین جشنواره های فیلم مستند در جهان است.و فیلم پسر دونده نامزد دریافت جایزه در آن شد.


«پسر دونده» مستندی ست گیرا با ساختاری پرکشش بی آنکه اثری از بازسازی و داستانسرایی در آن باشد. فیلمساز و گروهش طی پنج سال در هندوستان از رویدادها و شخصیت های واقعی فیلمبرداری کرده اند و عصاره ی کارشان را در قالبی جدلی ریخته اند تا داوری را به تماشاگر بسپارند.

نظرات 7 + ارسال نظر
به حق طلب سه‌شنبه 28 آبان 1392 ساعت 23:39

باید از ادامه مطلب استفاده میکردی

جهان

شکور سه‌شنبه 28 آبان 1392 ساعت 23:41

به اقای قدکساز و سبا حق طلب سه‌شنبه 28 آبان 1392 ساعت 23:46

همون طور که گفتم من چند روزه کامپیوتر ندارم..
لطفا یکی از شما دو نفر واسه این پست از ادامه مطلب استفاده کنه.
باشد تا مسوولین ارتباطات اینترنتی مورد بازخواست قرار نگیرند
جهان

حق طلب سه‌شنبه 28 آبان 1392 ساعت 23:52

از مخصوصا استفاده نکردم.بایدی نیس ،هس؟.ترجیح زیادی بر این داره که از ادامه مطلب استفاده کنی.الان پست اقای شکوری به اسم امروز را ندیده اکران کنیم انذازه این پسته ،حتما ایشون حواسشون بوده اما دلیلی داشتند که رو صفحه باشه کلش.اگه جزء شیوه نامه وبلاگه دلیل میارم.

اقای قدکساز شما هم ادامه مطلب نزارید لطفا
حق طلب
_____________________________
پست آقای شکوری رو نگاه کردم , با پست تو کمی متفاوته.شاید بهتر بود ایشون هم از ادامه مطلب استفاده میکردن ,تفاوت پست تو با شکوری تو ظاهریه که برای وبلاگ ایجاد کرده.از نظر من پست تو با دو تا عکس تو سایزهای متفاوت اونم با اون موقعیت های مکانی بد روی صفحه و البته با تفاوت فونت های از نظر من بی جا شکل ظاهری وبلاگ رو بد کرده.من ترجیح میدم پستت بره به ادامه مطلب.البته قطعا و قطعا نظر آقای قدکساز به نظر بنده الویت داره. :-)
جهان

محسن قدکساز پنج‌شنبه 30 آبان 1392 ساعت 16:09

- این پُست طبق نظر تیم ارتباطات اینترنتی، ظاهر وبلاگ رو آشفته میکنه.
- اگر قصد علاقه مند کردن دیگران به مستند رو دارید این راهش نیست.
- اگر برنامه ی اکران مستند دارید من قول میدم که پوستر رو چند روز سنجاق کنم.
- بهتره یه سلسله پُست راه بندازید برای تبلیغ مستندهای مختلف.
- اگر چیزی باقی موند من یا خانم جهانی پور یادآوری میکنیم.

با قدرت تایید میکنم.

جهان اتحاد

حق طلب پنج‌شنبه 30 آبان 1392 ساعت 17:29

هر جور راحتید تیم دونفره ی مسوولین ارتباطات اینترنتی!!!
به نظر من که خیلی خوشگل بود.
اقای قدکساز رو کمکتون حساب کردم

هر چیزی رو که میخواید بذارید ببینید چقدر به طبیعتش نزدیکه. مثلا یه عکس کدر و بی کیفیت اصلا به طبیعتش که یه منظره‌ی شفاف با کیفیته شبیه نیست. یا یه متن وقتی به حالت عکس درمیاد اصلا به طبیعتش نزدیک نیست.
قدکساز

حق طلب پنج‌شنبه 30 آبان 1392 ساعت 18:31

من از مخصوصا نوشته رو به حالت عکس دراوردم که شبیه روزنامه شه.
کسی نظری راجب این مستند نداره؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد