کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

سه مستند ،دو روز و فعالان

طرح اکران توسط فاطمه توفیقی پیگیری شد و به تایید  انجامید.

18 ام و 19 ام اکران 3مستند خیلی خوب داریم.

18 ام :اون شب که بارون اومد،کامران شیردل/باد صبا،آلبرت لاموریس :سالن مولوی /و اقای رسولی دارند پیگیری می کنند حضور اقای شیردل رو برای این روز فقط

19ام:پسر دونده ،گما جما آتوال: سالن الزهرا      اصلاحیه:29 آبان 00:5

 درمورد پسر دونده من و خانم توفیقی موافقیم.اگر مستند دیگری رو پیشنهاد می کنید به ما بگید شاید بهتر باشد

تبلیغات رو شروع کردیم .غیر بنر و پوستر  و کلیپ که آقای رسولی زحمتشو می کشند ،کسی پیشنهادی دارد برای دو هفته تبلیغ ؟

پیشنهاد خودم:از الان تبلیغاتی متنوع راجب فیلما به میل دوستان بفرستیم


فعالین:خودم-فاطمه توفیقی- مهدی رسولی-سعید ایزدی-عباس شکوری-



نظرات 1 + ارسال نظر
شکور سه‌شنبه 28 آبان 1392 ساعت 01:41

پیشنهاد میکنم رئیس جمهور میرقنبر پخش بشه
اگرم کسی گفته که خوب نیست پیشنهاد میکنم خودتون ببینید و قضاوت کنید
به نظر من رئیس جمهور میرقنبر در حد اون شب که بارون می اومد هست...
البت یه پیشنهاده و می دونم که دو فیلم ایرانی و یه خارجی، چندان جالب نیست

شکور

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد