کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

پست موقت

ویرایش توسط محسن قدکساز 26 آبان ساعت 20:30

 با سلام! همونطوری که در عنوان دیدید این پست موقته و در کمتر از 48ساعت برداشته میشه 

 حتماً میدونید که در زندگی اعضای کانون، اولویت اول چیه؟ : کانون

و میدونید که با توجه به این اولویت بندی خیلی وقتا بچه ها به درسا و کلاساشون نمیرسن!

؟!

جا داره اینجا کسی رو معرفی کنم که به شدت نگران درساش هم هست ، به طوریکه تو هفته ی دوم یا سوم (مِهر) این سال تحصیلی ساعت 8 صبح تو کتابخونه ی آی تی دیده شده و وقتی دوستان علت رو جویا شدن ایشون با نگرانی گفتن:

" بابا این ترم اصلاً درس نخوندم !! "

بله ...

شما رو با جناب آقای مسعود زرگر آشنا می کنم !!!!!


به همه توصیه می کنم این فرد رو الگو قرار بدن!!! مخصوصاً ما سال پایینی ها 

و در پایان یک مکالمه رو تقدیم می کنم که شاید خوندنش خالی از لطف نباشه!

پ.ن : برای من، اینکه یه دختر دانشجو به جای صبحانه نوشابه ی سیاه بخوره ساعت 8 صبح یکم دردناک بود و تصور اینکه اسید معده اش چجوری قراره به جوش و خروش در بیاد وحشتناک! به کسی بر نخوره کلاً !!



نظرات 17 + ارسال نظر
شکور یکشنبه 26 آبان 1392 ساعت 19:28

به شخصه از زرگر ناامید شدم...
دوران ما ازین قرطی بازی ها نبود دانشجوها بخوان درس بخونن

سعید چ.ع یکشنبه 26 آبان 1392 ساعت 20:16

دم آی‌تی صبح زود دارن میدن پپسی کولا، زرگر تیمتو وردار و بیا

محسن قدکساز یکشنبه 26 آبان 1392 ساعت 20:24

کاش ما هم یه کم از ایشون یاد بگیریم و ایشون رو اسوه ی خودمون قرار بدیم و این وسواس رو که حتما صبح زود نباید نوشابه بخوریم رو بذاریم کنار!

faranak nejati یکشنبه 26 آبان 1392 ساعت 20:48

به آقای قدکساز:
به بی اهمیت ترین بخش توجه و اشاره کردید


یعنی چی؟ منظورتون اینه که باید برداشتمون این باشه که صبح کله سحر بریم آی تی؟
قدکساز

محمد مهدی اهل خیر (قربانی) یکشنبه 26 آبان 1392 ساعت 20:54

faranak nejati یکشنبه 26 آبان 1392 ساعت 20:56

به:

آقای شکوری:
دوره زمونه ی بدی شده .... :دی

آقای چ.ع:
:دی با تشکر از حمایت شما :دی^3/2

سعید ایزدی یکشنبه 26 آبان 1392 ساعت 21:31 http://kafankhafan.blogfa.com

واقعا از شما ممنونم .
من از همون وقتی که دیدم تو دلم مونده بود و روی بیانش رو نداشتم.
واقعا خوشحالم کردید.

باشد درس عبرتی برای باقی دوستان

مریم حیدری یکشنبه 26 آبان 1392 ساعت 21:40

مسعود زرگر یکشنبه 26 آبان 1392 ساعت 21:47

چه دفاعی از خودم بکنم،من بی دفاعم.

(مسعود شصتچی)

جهان یکشنبه 26 آبان 1392 ساعت 21:52

آقای چراغعلی عااااااالی بود :-)
چه میکنه این آقای زرقدی اصل آی تی

ترابی یکشنبه 26 آبان 1392 ساعت 22:59

حق طلب دوشنبه 27 آبان 1392 ساعت 22:31

افرین اقای زرگر برای 8 صبح ای تی درس خوندن
افرین فرانک برای این پست.کلا تو نخ کانونی هایی.حواسم باشه سوتی ازم نگیری

محمدنیا سه‌شنبه 28 آبان 1392 ساعت 00:48

به تیم مسئولین وبلاگ سه‌شنبه 28 آبان 1392 ساعت 01:57

این چرا موضوع خاطرات نداره؟
کلا خانم نجاتی توجیه هستن نسبت به این جزئیات در مورد پست گذاری؟
سوال کلی: آیا نویسندگان در هنگام گرفتن امکان نویسندگی نسبت به این مسائل توجیه می شوند؟
شکور

همه‌ی نویسنده ها توجیه میشن قبل از اینکه اکونت بگیرن ولی باز یادشون میره. بعد از اینکه یادشون رفت بهشون تذکر میدم، ولی باز هم یادشون میره!
قدکساز

بشیری سه‌شنبه 28 آبان 1392 ساعت 08:33

محسن قدکساز سه‌شنبه 28 آبان 1392 ساعت 08:50

از طرف خانم جهانی پور:
چون دو روزه کامپیوتر ندارم نتونستم به پُستا سر بزنم و همه رو چک کنم. با گوشی میرم وبلاگ اما بعضی کارا با گوشی سخته واقعا مثل بررسی موضوعات. بچه ها هم خیلی تند تند و زیاد پُست میذارن. من همیشه سعی کردم نسبت به وبلاگ متعهد باشم.
جهانی پور

Faranak Nejati سه‌شنبه 28 آبان 1392 ساعت 21:56

به آقاى شکورى( آقاى حیدرى هم بخونن خوبه):
من کلاً تو مسائلى که به اینترنت و کامپیوتر مربوط میشه گیج و خنگم،
آقایون یوسف دوست و قدکساز توجیهم کردن قبل از اکانت درست کردن، اما این توجیه متاسفانه نتونست به گیجى من غلبه کنه :/ باز هم عذرخواهى مى کنم و دفعه ى بعد بیشتر دقت مى کنم

کار خوبی میکنید. آفرین!
مسئول ارتباطات اینترنتی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد