کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

یک پیشنهاد ترسناک: امروز را همزمان با فجر، ندید، اکران کنیم!!

اولین همکاری میرکریمی با پرستویی!!! 

یکی از بزرگترین کارگردان ها با یکی از بزرگترین بازیگرهای تاریخ سینمای ایران... 

خود این القاب اونقد گنده هستن که آدم ندید وسوسه ی اکران این فیلم رو داشته باشه  

 

 

با صحبت هایی که با نماینده ی جشنواره ی فجر داشتم و در این پست توضیح دادم به نظر می رسه که احتمال اینکه اقدام مستقیم ما برای اکران فیلم های امسال فجر به نتیجه برسه بیشتره تا از طریق همکاری با فجر... 

پیشنهاد دارم که همونطور که در این پست آوردم، به فکر اکران خسته نباشید از جشنواره ی سال پیش به تهیه کنندگی و امروز به کارگردانی میرکریمی باشیم... 

بهترین خاطرات اکران های بزرگ ما برای یه حبه قنده 

شاید اعتماد به این خاطرات بهترین اتفاق کانون رو برامون رقم بزنه  

شکور

نظرات 4 + ارسال نظر
مسعود زرگر یکشنبه 26 آبان 1392 ساعت 16:53

من حدود یک ماهی میشه که دارم به اکران امروز فکر می کنم
و براش فکرهای خوبی کردم ،می تونیم کار بزرگی انجام بدیم...

محمد مهدی اهل خیر (قربانی) یکشنبه 26 آبان 1392 ساعت 20:59

نمی دونم به عهده بگیرم یا نه

محمد مهدی اهل خیر (قربانی) یکشنبه 26 آبان 1392 ساعت 21:00

منظورم اکران خسته نباشید

سعید ایزدی یکشنبه 26 آبان 1392 ساعت 21:38 http://kafankhafan.blogfa.com

اصلا با خوندن این پست یه شوق عجیبی توی دلم ایجاد شد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد