کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

چرا خوابم(ون) برد؟

واقعا! این همه اکران انجام دادیم، این همه مخاطب رو از نزدیک دیدم... واقعا! نمیتونستم یه برگه بهشون بدم و چندتا سوال ازشون بپرسم؟ ایمیلشونو بگیرم؟ شماره‌شونو بگیرم؟ ببینم چی دوست دارن؟

در حال تدوین برگه ای هستم که سوالاتی که ذهن من رو مشغول کرده در مورد مخاطب های کانون فیلم ازشون بپرسم تا قبل از هر اکران چندتا ازشون تکثیر کنم بدم بهشون. اگه کسی سوالی به ذهنش میرسه بگه تا به لیست اضافه کنم.

نظرات 5 + ارسال نظر
جهان شنبه 25 آبان 1392 ساعت 21:51

حمایت میکنم

شکور شنبه 25 آبان 1392 ساعت 22:17

یه بار این کارو زرگر انجام داده ها!
حواست نیست؟
شکور

پارسال بود! ولی نتیجه‌ش کجا استفاده شد؟ میتونستیم خیلی اطلاعات جدیدتری داشته باشیم تو این اکران های اخیر! مفت رفتن!
قدکساز

مسعود زرگر یکشنبه 26 آبان 1392 ساعت 00:12

فرامرز با من صحبت کرد در مورد آمارگیری جدید،من موکولش کردم به چند وقت دیگه!
نتایج امارگیری قبلی در مورد سلیقه بچه ها به شدت قابل دفاع هست، و من دفاع
می کنم ازش.نمی دونم چرا استفاده نمیشه !
انشالا در آمارگیری بعدی وارد جزئیات بیشتری خواهیم شد.
غفلت شد که در این ترم ایمیل جدید ها رو نگرفتیم،ببخشید!
لطفا برگه ای که در حال تدوینش هستی رو بده ببینم.
راستی اخوی نیستی؟!کجایی؟

محسن قدکساز یکشنبه 26 آبان 1392 ساعت 01:04

به مسعود:
حتما بهت نشون میدم!
آقا بذار تعطیلات تموم بشه! یه روز گذشته

محمد مهدی اهل خیر (قربانی) یکشنبه 26 آبان 1392 ساعت 21:02

خوبه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد