کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

جلسه 25 آبان 92

جلسه ای نسبتا سبک رو داشتیم امروز!

صورت جلسه در ادامه مطلب 

 نسبت به جلسات قبل امروز تعداد بچه ها کمتر بود.

ابتدا خانم نجاتی:

گزارشی دادن در مورد اوضاع کلاس بازیگری ،که حال خوشی نداره و هنوز

پول جور نشده ،به بچه ها گفتن خلاصه هرکسی رو می شناسید ترغیب کنید

به ثبت نام در کلاس و.... . در آخر اعلام حسادت کردن نسبت به تشکیل

کلاس کارگردانی!!!!!!!!!


خانم ترابی:

در مورد این موضوع که یکی از بچه های کانون بخواد کلاس برگزار کنه و قصد دریافت

پول داشته باشه مطلبی که به صورت پیش نویس آماده شده بود با سرعت

 برق خوندن.

(این مطلب امشب توسط سعید ایزدی در وبلاگ گذاشته خواهد شد.)

حین گفتن این پیش نویس سوالاتی هم توسط بچه ها مطرح شد

که خانم ترابی پاسخ دادن.

این مطلب چنان پیچیده بود که فردین قاسمی عنوان کرد:

(( پارلمان انگلیس این قدر قانون نداره!))


یوسف دوست:

در هزینه تعمیر سیستم گفت که قرار شده هزینه رو به صورت چک

به ما بدن و ما چک رو به شرکت مقصد بدیم و امروز هم چنان قرار بود

پیگیری کنه.و پیشنهاد نمایشنامه خوانی رو هم داد.


مهدی قربانی(اهل خیر):

گفت که عباس شکوری ساعت 3:30 بامداد!! بهش اس ام اس داده

برای این که روند اکران های هفتگی حفظ بشه این هفته روز واقعه

اکران شه،و اضافه کرد خودش دوشنبه تا ساعت یک میتونه باشه

و اگر بشه شخص دیگه ای مسئولیت رو به عهده بگیره ،که

استقبالی نشد و تمایلی برای این کار در بین بچه ها نبود.


بحث اصلی امروز از این جا شروع شد یوسف دوست گفت:

بچه ها خسته شدن از اکران های زیاد و کارهای همش گردن یک سری

از افراد هست ،مخاطب خودمون رو از دست می دیم با کارهایی که

مخاطب زیادی نداره و اضافه کرد بیایم چیزهایی رو اکران کنیم که هم از لحاظ هنری

و هم مخاطب قابل قبول باشه.


مهدی قربانی گفت که قبول نداره و صحبت هایی داشت که می خواست در

حضور دبیر مطرح کنه که جناب دبیر تشریف نداشتن.

سعید پشت مشهدی گفت که از روز واقعه استقبال نمیشه.

مجید ارشادی هم گفت اکران های زیاد باعث میشه دیگه بچه ها

تشنه فیلم نباشند.!

جناب عطارپور هم گفت که دلیل نمیشه چون فیلمی مخاطب انچنان نداره

اکرانش رو حذف کنیم.


خلاصه نتیجه این شد که،

این هفته اکران نداشته باشیم.و برای هفته بعد بچه ها فیلم هایی

پیشنهاد دادن مثل پدر خوانده (رضا یوسف دوست پیشنهاد داد.)

the eye،the others،district 9

که قرار شد بین فیلم چشم و منطقه 9 یکی انتخاب شود.

خانم محمدنیا و دوتا از دوستاشون مدیریتش روبه عهده گرفتن.

(این سه نفر در جلسات اینده کنار هم نشینن بهتره!)


دوستان اگه نظر خاصی نسبت به این فیلم ها  مخصوصا فیلم

چشم دارن بگن.

در آخر یوسف دوست گفت که دبیر پیگیر یک سالن دیگه برای

اکران هامون باشه.!



نکته:

در جلسه امروز من رو با قدکساز اشتباه گرفتند و این قصه سر

دراز دارد.



والسلام.

نظرات 13 + ارسال نظر
به مسئولین وبلاگ شنبه 25 آبان 1392 ساعت 20:51

1- دمت گرم
2- تعجب می کنم از دوستان که بدون توجه به اعلام پروژه ی شخصی من، منطقه 9 رو به عنوان یه گزینه ی اکران مطرح کرده ان!!!
به هر حال در مورد اکران این فیلم توسط هر کس، ادعای تعارض می کنم و هرکس بخوان این فیلم رو اکران کنه باید رای گیری کنه.
3- در مورد اکران های هفتگانه به نظرم اگه این قضیه کاملا روال کار کانون باشه، مشکلی پیش نمیاد. عطشی هم نابود نمیشه! ما که نباید برای ایجاد عطش افراد، اونها رو از فیلم محروم کنیم که!
به نظرم نگاه به اکران ها باید تغییر کنه. نیازی به اکران در مولوی نیست. به نظرم اکران ها باید در محیطی کوچک تر انجام بشه و بهترین نمونه، اکران اخیر عطارپور بود.
در مورد اکران های پرمخاطب هم کاملا موافقم و همونطور که در پست هایی گفته ام خودم همیشه دنبال این اکران ها بوده ام و هستم و اکران منطقه 9 و بهشت هم در همین راستا رخ خواهد داد.

شکور

چرا به مسوولین وبلاگ؟!؟!؟!
جهان

به جهانی شنبه 25 آبان 1392 ساعت 21:10

اوپس!
بابا حواسا جمعه..
اشتباه شد اون عنوان
شکور

مریم حیدری شنبه 25 آبان 1392 ساعت 21:18

اقای زرگر من اعتراض دارم
ما کلا جدا شدنی نیستیم

من خیلی دنبال نسخه ژاپنی چشم گشتم که یافت نشده فعلا ..اگر کسی فیلم رو داره لطفا بگه ..ممنان

محمد مهدی اهل خیر(قربانی) شنبه 25 آبان 1392 ساعت 21:24

دمت گرم مختصر و مفید

محسن قدکساز شنبه 25 آبان 1392 ساعت 21:41

جلسه خیلی عالی شروع شده پس جای من خالی

به نظرم توی انتخاب فیلم ها باید یه کم بیشتر دقت کنیم تا مخاطبون رو از دست ندیم.

مسعود دلم واسه تو هم میسوزه

جهان شنبه 25 آبان 1392 ساعت 22:02

خسته نباشید آقای زرگدی قدک , ای مدیر خوب جلسه

زرقدی
قدکساز

محمدنیا شنبه 25 آبان 1392 ساعت 22:18

خب من هر چی دنبال فیلم چشم گشتم نسخه ژاپنی ش نیست مریم حیدری ام دنبالش بود ک انگار پیدا نکرد اقای شکوری ام ک انگار برای منطقه ۹ برنامه داشتن و من نمیدونم الان چکار کنم
یه چیز دیگه اینکه کلن نمیشه ما سه تا رو جدا کرد تلاش بی حاصله

امیر حیدری شنبه 25 آبان 1392 ساعت 22:58

نمیدونم چرا کسی برای روز واقعه تلاش نکرده. همه چیز مخاطب نیست. اونهایی که روز بررسی فیلم های عاشورایی بودند دیدند که من و شکور و قربانی و پشت مشهدی چجوری 4 ساعت پرشور برای مخاطبین کم تعداد برنامه رو اجرا کردیم و من یکی که لذت هم بردم.
ما بنگاه سینمایی نیستیم کعه همیشه به فکر تعداد مخاطب باشیم. مثلا اکرانهای کن و سینمای مدرن که زحمتشون رو امید کشیده بود از اکرانهای بسیار خوب و عالی کانون هست. چه تعداد مخاطبش کم باشه چه زیاد من مشتاقم و به امید کمک خواهم کرد که از این دست اکرانها باز هم انجام بده.
برای کنسل نشدن روند اکرانهای هفتگی چهرشنبه یک اکران در کلاس امور فرهنگی خواهم داشت.
بید مجنون، شبهای روشن و یا مرهم گزینه های احتمالی هستند.

adine شنبه 25 آبان 1392 ساعت 23:15

بهنظرم خانوم نجاتی ضعیف عمل کردن!
در موردش تو وبلاگ مطالب نمیزارن پوستراش تو علوم پزشکی نیس اطلاعات کامل جایی نزاشتن حتا تو وب

پرنیان فلاح شنبه 25 آبان 1392 ساعت 23:58

آقای زرگر انگار شما کلا شانس ندارید!!!

سعید ایزدی یکشنبه 26 آبان 1392 ساعت 03:50 http://kafankhafan.blogfa.com

من با مورد 3 جناب شکور و صحبت های دبیر به شدت موافقم.

زرگر یه دیالوگ من و شکور:
شکور: سلام حاجی. فردا 8 بیا با ایزدی جلسه داریم.
من : ایزدی بنده هستم.

faranak nejati یکشنبه 26 آبان 1392 ساعت 19:37

به adine
والا من پوسترزنی رو به تعدادی از بچه ها سپردم، مخصوصا رو پزشکی تاکید داشتم، اما ظاهراً ....
ولی اینکه به کارشون جدی تر نظارت نکردم کاملا کوتاهی من بوده حق با شماست

امیر حیدری سه‌شنبه 28 آبان 1392 ساعت 01:44

به نظر من خانم نجاتی بد عمل نکردند. فعلا راضیم ازشون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد