کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

دکترین: وزارت امور خارجه!!

سلام. اونچه میخوام درموردش صحبت کنم، کارهایی هست که تا امروز برعهده ی دبیر البت با اجازه گرفتن موردی از نهاد تصمیم گیری بوده یعنی تعامل هدفمند با کانون های دیگر... 

به نظر من در حال حاضر با توجه به اینکه سمت دبیری در کانون با توجه به افزایش شدید حجم کارها، کاملا به سمت مدیریت کلان در محدوده ی دموکراسی کانون سوق پیدا کرده، دبیر دیگه وقتی برای انجام بعضی از وظایفش نداره. 

از جمله ی این وظایف، ایجاد تعامل سازنده با کانون های دیگه است. به نظرم الان در جایگاهی هستیم که به این فکر کنیم که تعامل با کانون های دیگه چه منافعی نه تنها برای کانون بلکه برای سینما و هنر عکاسی در کشور می تونه داشته باشه. 

به طور مثال در مورد پروژه ی جشنواره ی فجر، اگه ما همچین سمتی در کانون داشتیم، میتونستیم با هماهنگی چند دانشگاه به این پروژه بپردازیم. به هر حال به عنوان مقدمه به این فکر کنید: 

تلاش کانون برای قانون نویسی وظایف خاص سمتی به عنوان: 

نماینده ی کانون فیلم و عکس در تعامل با سایر کانون ها با وظیفه ی تلاش برای افزایش تعامل با کانونها در راستای رسیدن به هدف افزایش وسعت عملکرد کانون در حوزه ی فیلم و عکس.  

این فرد در صورتی که فکرهایی که تو ذهنمه واقعا مقبول بیفته باید همش خارج از دانشگاه با اعضای کانون فیلم دانشگاه های دیگه جلسه داشته باشه. راهکار برای کار مشترک پیدا کنه. جلسه های مشترک تو دانشگاه های مختلف بذاره. خلاصه که نگاهش فراکانونی باشه البت با هدف رسیدن نفع اول به کانون خودمون. دقیقا مثل وزیر امور خارجه ی یه کشور که با تعامل با کشور های دیگه دنبال راهکارهایی برای رسوندن نفع به کشور خودشه.

 

به این موضوع فکر کنید 

شکور

نظرات 5 + ارسال نظر
محسن قدکساز شنبه 25 آبان 1392 ساعت 09:10

مسئول تعامل
یا مسئول امور خارجه!

این یه قدم کوچیک از کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی و قدمی بزرگ برای تمامیِ کانون‌های ایرانه!

بسیار بسیار عالی!

جهان شنبه 25 آبان 1392 ساعت 22:20

بسیار بسیار خفن

مریم حیدری یکشنبه 26 آبان 1392 ساعت 00:01

بسیار هم عالی

سعید ایزدی یکشنبه 26 آبان 1392 ساعت 04:12 http://kafankhafan.blogfa.com

این خیلی خوبه و به نظرم خیلی هم عملیه.

به عنوان مسئول اساس نامه هم به شدت پایم یه سمت در این باره اضافه کنیم. ولی مشکل سمتش اینه که خیلی افراد کمی می تونند مسئولش بشند و مثل دبیری باید مدت زمانش یک ساله باشه.

شکور یکشنبه 26 آبان 1392 ساعت 11:54

ما کلا برای سمت های خطرناک، آدم های کمی داریم. کمبود آدم متخصص برای سمت های خطرناک فقط مشکل این سمت نیست. برای این سمت هم یه سری آدم خوب داریم که اتفاقا در حال حاضر سمت ندارن. کسایی مثل خانم باقری.
در مورد طول مدت یک ساله هم میدونم که چرا میگی یه سال. ولی احتمالا نمیدونی که چرا با یه ساله بودنش مخالفم.
این سمت هم مثل مسئله ی تعامل با وزارت، خطرناک و گول زننده اس. پس به نظرم باید مصداق سمت هر ترم عوض بشه تا یه وقت جو نگیرتش.
و البت روش بیشتر صحبت می کنیم.
شکور

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد