کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

پیشنهاد به کانون: خسته نباشید را با افتخار اکران کنیم

ما افتخار اکران و نقد و بررسی فیلم یه حبه قند به کارگردانی میرکریمی رو داشتیم...

پیشنهاد میکنم افتخار اکران و نقد و بررسی خسته نباشید رو حالا به تهیه کنندگی این هنرمند معرکه رو هم نصیب خودمون کنیم.

 

http://www.khastenabashid.com/Gallery/Ads/MoviePoster.jpg

 

خسته نباشید خیلی ایرانیه و حیفه که ما «اولین» تحسین کنندگانش قبل از اکران نباشیم. 

فیلم، مجوز اکرانش رو گرفته، ازونجایی که عواملش خیلی نام آشنا نیستن به نظرم راحت تر از بقیه میشه گیرشون آورد، میرکریمی هم که از ما خاطره ی خوبی داره... خلاصه که حیفه و اکران این اثر هنری-ملی واقعا لیاقت برگزار کننده اش (یعنی کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی) رو داره...  

برای توضیحات فیلم به این پست یه نگاهی بندازید.

شکور

نظرات 11 + ارسال نظر
ناآشنا پنج‌شنبه 23 آبان 1392 ساعت 17:45

از دیدن این فیلم در جشنواره فجر لذت بردم
به عنوان یه فیلم اولی محسن قرایی یه کار شایسته تقدیر ارایه کرده و احتمال زیادی می دم اکران این فیلم بازخوردهای مثبت زیادی داشته باشه
پررنگ ترین چیزی که درباره این فیلم به یاد دارم طنازی ظریف فیلم نامه اش بود. بدون این که به گروهی توهینی کنه یا پا در ورطه هجو و هزل بزاره سالن رو به خنده وا می داشت
نمایش گوشه ای از فرهنگ کویر و طبیعت زیبای اون بسیار ساده و گیرا بود
نماهای چشم نوازی که در سینما این چند سال ایران کم یاب بود در این فیلم حضور فعالی داشت
فکر می کنم اگر تامل بیشتری بر روی داستان زیرین این فیلم اتفاق می افتاد لیاقت این رو داشت که سیمرغی افتخاری یا دیپلم افتخاری سیمرغی رو نصیب خودش کنه

بشیری جمعه 24 آبان 1392 ساعت 11:37

پیشنهادتون واسه کی هست؟

من فقط دارم پیشنهاد یه اکران بزرگ رو میدم. قبل از اکران شدنش. زمان اکرانش رو نمی دونم کی هست.
شکور

ترابی جمعه 24 آبان 1392 ساعت 12:16

زهرا همایون روز جمعه 24 آبان 1392 ساعت 13:16

محمد مهدی اهل خیر (قربانی) جمعه 24 آبان 1392 ساعت 13:30

من بششششششششششششششششششششدت پایم
با هام صحبت کن عباس

صحبت برا چی؟
من علاقه به درگیر شدن در این پروژه به عنوان مدیراجرایی رو ندارم برا همین به کسایی که دوست دارن اکران بزرگ کنن، فقط این فیلم رو پیشنهاد میدم. شنیدم که دوستانی دنبال اکران ملکه و تنهای تنهای تنها هستن، برا همین این فیلم رو عنوان کردم که به جای اونا، این رو اکران کنن. هرکی از یه حبه قند خوشش اومده احتمالا از این هم خوشش میاد. شکور

محمدمهدی رسولی جمعه 24 آبان 1392 ساعت 19:16

این ترجمه انگلیسی واقعا اذیت کننده س!
چون ما اصن تو انگلیسی عبارتی به معنای خسته نباشید ما ایرونیا تو پارسی نداریم!

مریم حیدری جمعه 24 آبان 1392 ساعت 22:58

ما نیز پایه ایم ...

سلیمیان شنبه 25 آبان 1392 ساعت 11:21

من اگه این ترم سرم شلوغ نبود بخاطر درسام حتما این فیلم رو به مناسبت شب یلدا اکران میکردم
ولی اگه کسی اینکارو انجام نداد برای اول ترم دیگه خودم مدیر اجراییش خواهم شد

صدآورین ولی مسئله اینه که قبل از سینما نمایش بدیم
شکور

جهان شنبه 25 آبان 1392 ساعت 22:36

پرنیان فلاح یکشنبه 26 آبان 1392 ساعت 00:01

من که فیلمشو ندیدم ولی به نظر خیلی خوبه.پایه ام

faranak nejati یکشنبه 26 آبان 1392 ساعت 18:21

وسوسه کننده است!!!!!!!!!!!!!
اعلام تمایل به همکاری! واسه اول ترم بعد خیلی خوبه!!

به نظرم باید قبل از جشنواره فجر این کارو انجام بدیم. باید مواظب اکران شدن این فیلم هم باشیم
شکور
------------------------------
همکاری؟؟؟ با کانون فیلم؟؟؟ با شروع ترم؟؟؟
قدکساز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد