کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

رویش 92

دانشگاه ما امسال به احتمال بسیار زیاد میزبان جشنواره رویش خواهد بود، شخصی که از طرف دانشگاه برای هماهنگی های بیشتر انتخاب میشه باید از بین دبیران کانون ها باشه که دانشگاه کانون ما رو انتخاب کرده و این وظیفه رو به من سپرده. من اصلا وقت این کار رو نداشتم ولی اونطورکه خانم برزگری گفتن باید این کار رو انجام بدم.
در این راستا فکر میکنم دوباره همه کانونی های عزیز باید بسیار کمک کنند تا حضور بسیار خوب در جشنواره داشته باشیم. در جلسه شنبه این فعالیت رو برای کانونی شدن به رای میگذارم. تا کارها زودتر شروع شه.
باید بینظیر بودن خودمون رو در این جشنواره به همه نشون بدیم. پس یکبار دیگه کمر همت ببندید برای یک رویداد بزرگ.

نظرات 5 + ارسال نظر
جهان جمعه 17 آبان 1392 ساعت 11:32

کمر همت میبندیم

شکور جمعه 17 آبان 1392 ساعت 13:41

باید به صورت کانونی تصویب بشه و صدتا مسئول براش تعیین بشه.
رویش کار زیاد می بره.
داوری ها کاملا فورمالیته است.
ولی راهکاری برای مقام آوردن داریم
شکور

زهرا همایون روز جمعه 17 آبان 1392 ساعت 20:12

سعید ایزدی جمعه 17 آبان 1392 ساعت 22:32 http://kafankhafan.blogfa.com

اگه میشه توی جلسه فردا یه صحبت اساسی دربارش بکنید و کامل بگید چیه . من به شخصه اصلا نمی دونم چی هستش.

نداعلیپور یکشنبه 19 آبان 1392 ساعت 13:23

پارسال من بودم خوب بود ولی بااعلام نتایج حرصم دراومد امیدوارم که امسال بهترتر باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد