کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

بده در راه خدا

          تا شنبه سنجاق می شود

(اصلاح شده در تاریخ 16 ابان ساعت 00:35)

سلام

برای برنامه دوشنبه به فیلمهایی احتیاج مبرم دارم

دوستان لطف کنند اگر این هارا دارند سریع به من برسونند

فیلم : سفیر ، روز واقعه ، مهاجر ، دیده بان

سزیال : مختارنامه ، معصومیت از دست رفته ، سربداران ، سفر سبز ، مسافر ری


نظرات 7 + ارسال نظر
شکور پنج‌شنبه 16 آبان 1392 ساعت 23:10

بازم میگم به نظرم تیکه هایی از مسافر ری به شدت مفیده
شکور

محمد مهدی اهل خیر (قربانی) جمعه 17 آبان 1392 ساعت 00:29

به شکور
حاجی ما همین هاشم پیدا نکردیم هنوز

منظورم به دیگران بود که اگه داشتن بیارن
درضمن، فیلم سینمایی مسافر ری از همه راحت تر پیدا میشه ها
شکور

امیر حیدری جمعه 17 آبان 1392 ساعت 04:45

روز واقعه رو من دارم. زنگ زدم گوشیت خاموش بود

مریم حیدری جمعه 17 آبان 1392 ساعت 12:23

اقا ما گشتیم نبود نگردید نیست ! این سفیر هیچ مدله پیدا نمیشه
مختار نامه رو هم دنبالش هستم ...
ما یه آشنایی داریم تو آرشیو صدا و سیما من حتی از اونم پرسیدم ولی سفیر رو نیافتم ...

محمد مهدی اهل خیر (قربانی) جمعه 17 آبان 1392 ساعت 14:52

توکل بر خدا
پیدا میشه

محمدنیا جمعه 17 آبان 1392 ساعت 22:20

منم همه جا دنبالش گشتم اصن انگار سفیر نیست شده
ولی ما از پای نمیشینیم

محمد مهدی اهل خیر (قربانی) شنبه 18 آبان 1392 ساعت 00:43

این درسته ما از پای نمیشینیم
خانم محمد نیا ممنون به خاطر پیگیریتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد